Sponsor

Showing posts with label Sambal Petai. Show all posts
Showing posts with label Sambal Petai. Show all posts

Saturday, 7 April 2018

Sambal Petai

5:16 pm 12 Comments
Hi readers, buat apa petang petang macam ni? Seronok kalau dapat keluar beriadah kan? Bawa anak berjalan. Mak pun dapat keluarkan peluh yang liat nak keluar. Hehe..



Lunch tadi makan apa? Untuk harini mama ZaraZhareef masak sambal petai + ikan bilis je. Pastu goreng ikan. Lauk yang simple sebab tekak terbayangkan sambal petai tu je. 

Masa balik Ipoh sebulan lepas, mencari juga petai. Tak muncul pula. Misi mencari sambung ke gemas. Semalam ke pasar malam, kebetulan awal awal gerai dah jumpa. Rezeki sangat la kan.

Sambal Petai Mudah


So harini kita menyambal je la. Makan dengan nasi putih panas pun dah cukup. Nikmat. Dah macam orang mengidam pulak. Hehehe

Comments