MOMENT INDAH KENANGAN LALU

assalamualaikum.. hai readers & bloggers..

indahnya kenangan masa kecik kecik dulu kan. kalau boleh nak je putar kembali. apakan daya.. kita tak mampu.. beruntungnya pada mereka yang merasai nikmat kasih sayang dari seorang nenek/atok/opah.. me, tak merasa semua tu..

pastinya banyak moment indah korang kan? kalau saya tak dapat nak kongsikan apa apa.. sebab tak merasa semua tu.. beruntung pada anak la.. zahra merasa ada nenek dan opah. syukur alhamdulillah.. nikmat yang Allah beri pada dia..

tapi..

tak sama nikmatnya ada nenek dulu dan sekarang. nenek/opah sekarang ni dah moden. kikikiki...


tapi ada la beberapa perkara yang mungkin boleh buat kita rindu kenangan lalu.. korang boleh baca kat sini >> MOMENT INDAH KENANGAN LALU <<

2 ulasan