:: Sahabat Setia Blog Cinta Itu Indah ::

Shoplinks

Jumaat, 6 Oktober 2017

Nasi Kerabu


Assalamualaikum.. Selamat pagi.. Korang dah breakfast ke tu? Makan apa pagi ni?
Kita ni tak tahu dah nak sarapan apa. haha.. nak makan pun pening dah kan..
Sebenarnya terbayangkan Nasi Kerabu ni.. Sedapnyaaa la haii..


Dulu kita ni tak reti nak makan nasi kerabu ni. Mungkin sebab pelik dengan warna nya tu kan. Tapi bila dah makan sedap rupanya. Ditambah dengan sayur ulam tu. Krapp Krupp camtu..

Masa first time makan dulu kat ipoh. Masa tu mengandungkan zhareef 7 bulan macam tu. Mak beli nasi kerabu. Pastu try la rasa.. Waaaaaa, sedap rupanyaaaa.. Ruginyaaa tak try makan dari dulu.. Yela, masa tu tak tahu kan sedapnya tu macam mana.

Now dah terbayangkan nasi kerabu. Esok pagi la nak cari. Harini malas pulak nak turun bawah..

2 ulasan: