Sunday, 22 March 2015

Betul Ke BugsLock Merbahaya???

Assalamualaikum.. Selamat Pagi..


Saya ambik dari akhbar minggu lepas kalau tak silap.

9 comments:

  1. oo xpanh tahu pn ada gelang mcm ni... hehe

    zinziemeewah

    ReplyDelete
  2. X pasti la plak, kna selidik btl2 dulu kan

    ReplyDelete
  3. kena alert ni, thanks for the info

    ReplyDelete
  4. La btl ke nie..nasib baik tak pernah guna.. skrg benda yg kita nk beli kena hati2.. takut jugak ada bahan cemical yg kita tak tahu..

    ReplyDelete
  5. iye ke?
    baru nak beli.

    tapi kan, iklan jabatan kesihatan kat kawasan perumahan aida ni ada je gambar bugslock ni kat banner diorang.
    baru aje diorang gantung banner tu 2 hari lepas.
    lepas diorang sembur nyamuk denggi...

    ntah la ekk hu hu hu....

    ReplyDelete
  6. la yeke??
    ritu bkn kate tak merbahaye ke?

    ReplyDelete
  7. Setakat cik mah pkai..alhamdulillah..mmg berkesan..bau mcm serai wangi je...okey sngt...xtaulah..maybe bahaya klau bby masuk mulut kot..

    ReplyDelete
  8. Err, adakah saya terlambat kerana baru sahaja mengetahui kewujudan bugslock ini? Hehe..

    ReplyDelete

Sponsor

Comments