Melabur Secara Santai Dan Selamat Di Malaysia Bersama B4U Trades Investment

Wednesday 28 April 2021

 


Melabur Secara Santai Dan Selamat Di Malaysia Bersama B4U Trades Investment

Anda mahu melabur secara santai dan selamat di Malaysia untuk menjana pendapatan pasif atau aktif secara harian, mingguan atau bulanan. B4U Trades Investment platform terbaik yang Paksu syorkan untuk anda sertai. B4U cemerlang semenjak September 2017 sehingga hari ini, belum pernah membayar dividen walau ketika Covid 19 melanda secara serius pada March 2020 lalu. Jemput anda terus baca artikel ini, Paksu kongsikan hujah, fakta dan bukti mengapa B4U Trades Investment ini platform investment terbaik untuk melabur secara santai dan selamat di Malaysia serta menjana income setiap hari!

Jom Melabur Di Platform Pelaburan Terbaik Dan Selamat Bersama B4U Trades Investment Dari B4U Global Malaysia

Dalam usaha kita untuk membina pendapatan pasif setiap bulan, tentu sekali kita akan mencari platform pelaburan terbaik dan selamat sebelum kita membuat sebarang keputusan untuk melabur. Jika anda ingin melabur di platform pelaburan terbaik dan selamat di Malaysia pada masa kini, izinkan Paksu buat sedikit perkongsian dan penjelasan kepada semua mengenai B4U Trades Investment dari B4U Global Malaysia.

Peluang untuk semua untuk menjana pendapatan pasif setiap hari walaupun tidak menaja sesiapa! Peluang keemasan ini janganlah disia-siakan! Ramai yang mahu menjana pendapatan pasif setiap hari ini, tetapi malas untuk menaja. Disinilah tempatnya untuk anda bermula.

Mahukah ANDA Dibayar Dividen 7% – 18% Setiap Bulan & Ianya Akan Terus Dibayar Selagi Modal ANDA Tidak Dikeluarkan! Peratus (%) Dividen Pelabur Pula Dinyatakan Setiap Hari! Sangat Menarik, Menguntungkan & Terbaik.

** Modal ANDA boleh dikeluarkan semula bila-bila masa, 6 bulan ‘Cooling Period’
** Sejak Sept 2017 hingga hari ini, B4U Trades Investment belum pernah gagal untuk membayar dividen kepada para pelabur!

paksu mengajar untuk bagaimana jana pendapatan pasif setiap bulan dengan platform pelaburan terbaik dan selamat dengan b4u trades buat duit dari pelaburan di b4u trades investmentDari Meja Kerja Di Rumah
Fulltime Internet Marketer
Paksu aka Zulkifli Harun
012-7092198 – whatsapp klik sini
July 30, 2021 3:15 pm

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

Izinkan Paksu berkongsi dengan semua mengenai platform pelaburan terbaik dan selamat di Malaysia pada masa kini. B4U Trades Investment merupakan nama produk pelaburan dari B4U Global Malaysia yang didalamnya ada B4U Group of Companies yang menjalankan pelbagai cabang portfolio perniagaan yang mampu memberikan jaminan pulangan dividen @ profit keuntungan kepada para pelabur setiap bulan. Dari data yang ada, B4U Trades belum pernah gagal memberikan dividen @ profit keuntungan kepada para pelaburnya setiap hari Isnin hingga Jumaat (Sabtu dan Ahad tiada dividen dibayar!) sejak ditubuhkan pada September 2017 yang lalu.

Dalam tahun 2017 jumlah peratus dividen yang dibayar sebanyak 58.07%, tahun 2018 jumlah % dividen dibayar adalah sebanyak 108.81%, tahun 2019 jumlah % dividen dibayar sebanyak 92.24% dan untuk tahun 2020 ini pula sehingga October 2020 jumlah % dividen dibayar sebanyak 70.72% kepada para pelabur di platform B4U Trades ini. (data  sehingga 13 Nov 2020)

BUKTINYA DISINI.. DIBAWAH DISERTAKAN CARTA PEMBAYARAN DIVIDEN YANG TELAH DIBAYAR KEPADA PARA PELABUR B4U TRADES INVESTMENT UNTUK TAHUN 2017, 2018, 2019 & 2020!

Updated info : 6 Jan 2021

jumlah bayaran dividen tahunan b4u untuk tahun 2020 ialah 87 peratus

Alhamdulillah.. Prestasi jumlah bayaran dividen bulanan yang tidak pernah mengecewakan sejak ianya ditubuhkan dari tahun 2017 lagi!

prestasi bayaran dividen yang tidak pernah mengecewakan para peserta B4U

menjana pasif income setiap hari pendapatan pasif paling terbaik selamat di malaysia pelaburan terbaik di malaysia 2020 2021 2022 2023 2024 b4u trades global malaysia b4u group of companies

platform buat profit setiap hari jana untung pendapatan pasif terbukti bukan scam terbaik pada tahun 2021 2022 2023 2024 b4u trades investment global malaysia b4u group of companies

B4U syarikat pelaburan yang terbaik selamat di percayai di malaysia telus bayar dividen profit setiap hari kepada pelabur menjana pendapatan pasif

Melabur Secara Santai Dan Selamat Di Malaysia Bersama B4U Trades Investment

Demikian ditunjukkan bagaimana prestasi B4U Trades Investment dalam membayar dividen kepada pelabur-pelabur. Ini membuktikan bahawa platform B4U Trades Investment ini merupakan syarikat pelaburan yang kukuh di Malaysia dan mempunyai pelbagai cabang portfolio perniagaan yang terbukti mampu menjana keuntungan dari perniagaan mereka!

Dengarkan Penjelasan Voice Dari Paksu Bagaimana Anda Boleh Menjana Pendapatan Pasif (Terima Profit Tiap2 Hari) Walaupun Tidak Menaja Sesiapa!

Audio Player

Platform B4U Memberi Peluang Kepada Semua Untuk Menjana Pendapatan Pasif Setiap Hari Menerusi Program Smart Saving Plan! Kita Semua Berpeluang Menyimpan Atau Membuat Simpanan Di B4U Ini! Dari Simpanan Yang Kita Depositkan Di B4U Akan Dibayar Dividen, Profit Atau Perkongsian Keuntungan Setiap Hari Dari Isnin Hingga Jumaat Setiap Minggu!

Simpanan Atau Modal Yang Kita Depositkan Di B4U Boleh Dikeluarkan Bila-Bila Masa Tanpa Sebarang Penalti Selepas Tempoh 6 Bulan! B4U Terbukti Cemerlang Dan Kukuh Dengan Pelbagai Perniagaannya Belum Pernah Gagal Membayar Dividen Kepada Pelaburnya Sejak 2017 Lagi! Jom Kita Mulakan Smart Saving Plan Bersama B4U Hari Ini Juga!!

9 testimoni melabur di b4u syarikat terbaik untuk menjana pendapatan pasif untung dividen profit hari hari dibayar terbaik dipercayai telus 2020 2021 2022 2023 2024

11 testimoni b4u program pelaburan yang paling selamat dan terbaik di malaysia jana profit dividen dan keuntungan yang lumayan setiap hari roi buat pasif income

22 testimoni pendapatan di b4u trades investment platform investment yang selamat buat untung pelaburan secara selamat melabur secara selamat

Disclaimer / Penafian : Butiran di atas adalah yang sebenar. Jumlah pendapatan pasif yang diterima adalah berdasarkan kepada modal yang dilaburkan. Manakala pendapatan aktif pula adalah bergantung kepada usaha seseorang mempromosikan link affiliate B4U. Oleh itu, ianya mungkin akan berbeza-beza untuk setiap individu!

Mungkin anda ada pengalaman join atau menyertai dalam apa-apa bisnes ROI sebelum ini? Ada pengalaman kena scams atau ditipu oleh syarikat yang menawarkan pulangan yang besar? 1% – 3% sehari atau mungkin lebih? Namun semuanya itu tak ada satu pun yang kekal.. Beroperasi paling lama satu tahun, selepas itu website keluar ‘error 404’! Maksudnya apa? Duit dan pelaburan anda telahpun lebur dan hilang. Lepas tu pasti akan ada lagi syarikat baru yang muncul dengan plan yang hampir sama dan menawarkan pulangan yang lumayan dari pelaburan kita!

Kita masih tak serik juga, kita pun join lagi.. Akhirnya duit dan pelaburan kita lebur lagi. Paksu juga melalui pengalaman yang sama. Paksu pernah kerugian banyak juga dalam pelaburan yang menjanjikan pulangan yang besar sebegitu.

Paksu dengar mengenai platform B4U ini sudah 2 tahun lebih, namun tidak mengambil tindakan! Setelah melalui pengalaman silam diatas yang pedih dan memeritkan. Paksu kembali mengkaji dan melihat B4U ini dengan lebih serius. Ternyata B4U ini berbeza. B4U mempunyai puluhan bisnes yang besar di luar negara terutamanya di Pakistan dan negara-negara Asia yang lain. (Paksu akan sertakan bukti dan hujah-hujah dibawah)

Track record B4U sangat baik dan positif! Sejak B4U dilancarkan pada Sept 2017 sehingga kini Nov 2020, telah terbukti B4U tidak pernah gagal membayar dividen/profit dan keuntungan kepada para pelabur dengan kadar diantara 7% – 18% sebulan!

7% adalah sasaran KPI terendah B4U yang ditetapkan dalam usaha syarikat membuat keuntungan dalam perniagaan!

B4U adalah syarikat yang berasal dari Malaysia dan kini beroperasi dan mempunyai cabang perniagaan di hampir 25 buah negara. B4U adalah syarikat pelaburan yang sangat kukuh dan telus! Setiap hari Isnin hingga Jumaat, pengurusan B4U akan mengumumkan dividen @ profit harian yang dibayar pada hari tersebut!

B4U adalah syarikat milik orang Islam yang sangat mementingkan Shariah Compliance atau patuh syariah dalam semua portfolio perniagaannya!

(Rujuk Daily Profit Chart yang telah dibayar B4U di laman web rasmi B4U Global. Boleh tengok bulan-bulan & tahun-tahun yang sudah lepas juga!)

Beberapa rakan yang Paksu kenali mereka sudah senang, hidup lebih selesa setelah lama (ada yang seawal sejak tahun 2018 lagi) membuka akaun dan melabur di B4U ini. Secara santai-santai mereka terus menjana pendapatan pasif dan aktif di B4U  ini setiap bulan.. Modal mereka tetap ada di platform; tidak hangus dan boleh dikeluarkan bila-bila masa sahaja! B4U merupakan platform syarikat pelaburan yang terbaik pada masa kini di Malaysia. Jika anda serius dan bermula segera, in shaa Allah tindakan anda tersebut mampu untuk mengubah keadaan ekonomi dan kewangan anda di masa hadapan!. IN SHAA ALAH!!

Melabur Secara Santai Dan Selamat Di Malaysia Bersama B4U Trades Investment

B4U di akhbar liputan berita b4u di dada akhbar malaysia peluang menjana pendapatan pasif setiap bulan syarikat pelaburan yang terbaik dan di percayai di malaysia 2020 2021 2022 2023 2024

B4U menyediakan Smart Saving Plan yang terbaik kepada semua untuk meningkatkan kemampuan ekonomi dan kewangan pelabur di masa hadapan! Memberi peluang kepada semua untuk bersama-sama menyertai aktiviti perniagaan B4U dengan berkongsi modal untuk sama-sama berkongsi keuntungan!

daftar percuma b4u trades investment global malaysia peluang menjana pendapatan pasif setiap bulan profit setiap hari selamat terbaik dan dipercayai di malaysia

TONTON VIDEO INI.. MOTIVASI KEJAYAAN AKAK HASNI PERNAH DITIPU DAN KENA SCAMS HILANG HAMPIR 50BTC. JATUH TERDUDUK!! KEMUDIAN BANGKIT UNTUK BERJAYA DI B4U. BERMULA DENGAN USD50 @ RM250 SAHAJA MULANYA DAN BERJAYA MENDAPATKAN KEJAYAAN BENTUK TEAM INVESTMENT USD400K DALAM TEMPOH 3 BULAN. MENJADI PENERIMA INSENTIF KERETA B4U USD20 RIBU YANG PERTAMA DI MALAYSIA!!

.
Jom Mula Melabur Sekarang Juga Di Platform Pelaburan B4U!
Minima Serendah USD50 @ RM250 Sahaja! Jika Mampu Invest Lebih, Itu Adalah Terbaik Untuk Anda!
JANGAN BERTANGGUH LAGI.. SEMAKIN BERTANGGUH KITA SEMAKIN RUGI!!
BERTINDAK SEKARANG JUGA!!

DAFTAR PERCUMA – KLIK SINI

Pertanyaan & Urusan Deposit Wasap Paksu 0127092198 – KLIK SINI

Apa Visi B4U Trades Investment?

“Bring investments and cryptocurrencies closer to everybody” – “Dekatkan pelaburan dan cryptocurrency kepada semua orang”

B4U Trades Investment hadir untuk memberi peluang kepada semua pelabur untuk bersama-sama mendapatkan keuntungan dari bidang pelaburan dan aset digital dengan berkongsi modal bersama syarikat; mereka menggunakan segala kemahiran dan kepakaran dalam perniagaan, perdagangan dan pemasaran untuk menjana keuntungan.

Apa Misi B4U Trades Investment?

“Create a business group in various bussineses areas that allow our investors to generate profits in different ways” – “Membentuk kumpulan perniagaan di pelbagai kawasan perniagaan (negara) yang memberi peluang kepada semua pelabur untuk menjana keuntungan bersama dari pelbagai portfolio perniagaan yang diceburi syarikat”

B4U Trades Investment menjalankan pelbagai portfolio perniagaan di dalam banyak negara dan ini akan memberikan peluang kepada pelabur-pelabur untuk menikmati keuntungan dividen dari pelbagai sumber. Dengan portfolio perniagaan yang banyak dan diuruskan oleh mereka yang mahir dalam bidang masing-masing akan memastikan syarikat mampu membuat keuntungan dan mampu memberikan pulangan dividen kepada para pelabur setiap bulan.

10 testimoni melabur di platform b4u syarikat pelaburan investment untuk menjana pendapatan pasif setiap bulan yang paling lumayan terbaik selamat dipercayai di malaysia

3 testimoni b4u menjana pendapatan pasif setiap bulan jom melabur secara santai melabur secara bijak melabur dalam syarikat b4u trades

Disclaimer / Penafian : Butiran di atas adalah yang sebenar. Jumlah pendapatan pasif yang diterima adalah berdasarkan kepada modal yang dilaburkan. Manakala pendapatan aktif pula adalah bergantung kepada usaha seseorang mempromosikan link affiliate B4U. Oleh itu, ianya mungkin akan berbeza-beza untuk setiap individu!

Melabur Secara Santai Dan Selamat Di Malaysia Bersama B4U Trades Investment

TONTON VIDEO BAGAIMANA SAHABAT INI MENJANA PENDAPATAN PASIF RM6000 TIAP-TIAP BULAN DI PLATFORM PELABURAN B4U. BELIAU JADIKAN PLATFORM B4U INI UNTUK MELAKUKAN INVESTMENT SAHAJA! BELIAU TIDAK BERKONGSI PLATFORM INI DENGAN SESIAPA PUN PENDAPATAN AKTIF! YANG BEST TU, MODAL BELIAU KEKAL DISITU & BOLEH DIKELUARKAN BILA-BILA MASA!

b4u global malaysia investment yang menguntungkan di malaysia simpanan yang menguntungkan investment yang selamat di malaysia

Bagaimana Cara B4U Trades Investment Melakukannya Dalam Menjana Keuntungan Untuk Diagihkan Dividen Kepada Pelabur-Pelabur?

B4U Global Malaysia merupakan kumpulan mereka yang mempunyai kepakaran dan pengalaman luas dalam pelbagai bidang perniagaan, urusniaga trade, teknik pelaburan dan mencari pasaran. Dengan menggunakan kepakaran yang dimiliki, B4U Global Malaysia telah membangunkan pelbagai portfolio perniagaan, platform pelaburan, mencari dan membentuk pasaran untuk membuat keuntungan dalam perniagaan. Kesemua portfolio perniagaan dan platform pelaburan tersebut dijalankan melalui B4U Group of CompaniesAntara perniagaan dan pelaburan yang dijalankan oleh B4U Group of Companies adalah seperti berikut:-

1. Real Estate Business
2. Cryptocurrencies Exchange
3. Information Technology
4. Transportations Services
5. Trading
6. Motocycle Manufacturing
7. Satellite TV Channel
8. …
9. …

Bidang-bidang cabang perniagaan dan pelaburan yang banyak ini menjadikan syarikat mampu menjana keuntungan dan memastikan B4U Trades Investment sentiasa mampu menyediakan dividen setiap hari dan mampu diagihkan serta membayar dividen @ perkongsian keuntungan dengan para pelabur syarikat.

saif ur rehman khan niazi ceo and founder b4u trades investment b4u global malaysia b4u group of companies syarikat company pelaburan terbaik di malaysia 2020 2021 2022 2023 2024

Saif Ur Rehman Khan Niazi
CEO & Founder B4U Group of Companies

b4u group of companies smart saving investment malaysia best investment in malaysia 2020 2021 2022 2023 2024 smart saving plan

TAHNIAH B4U GROUP OF COMPANIES 5TH ANNIVERSARY PADA 14 NOV 2020

5th anniversary b4u group of companies syarikat pelaburan terbaik untuk menjana pendapatan pasif yang lumayan setiap bulan di malaysia

VIDEO UCAPAN TUAN CEO PADA MAJLIS TERSEBUT BERTEMPAT DI SHARIF MEDICAL CITY, LAHORE, PAKISTAN 14 NOV 2020 (English)

Kumpulan Perniagaan B4U Group of Companies 

buat duit dari pelaburan di b4u trades investment pelaburan terbaik tahun 2020 2021 2022 2023 2024 company investment yang kukuh di malaysia

Pengasas dan pemilik B4U Group Of Company adalah Tuan Saif Ur Rehman, seorang usahawan yang berpengalaman luas dalam bidang perniagaan dari Pakistan.

B4U Trades Investment Dengan Moto Korporatnya A Name of Trust’ – Di Atas Nama Kepercayaan!

B4U Trades Investment adalah anak syarikat pertama di bawah Kumpulan Syarikat B4U. B4U Trades mula di tubuhkan pada penghujung 2017 dan beribu pejabat di Taman Melawati, Kuala Lumpur.

B4U Trades adalah anak syarikat yang menumpu kepada bidang trading (Forex dan Crypto). Semenjak ditubuhkan, B4U Trades menawarkan peluang kepada orang ramai yang ingin menambah pendapatan sampingan secara pasif mahupun aktif bersama B4U Trades melalui perkongsian modal dan perkongsian keuntungan dengan kadar keuntungan diantara 7% ~ 18% setiap bulan.

menjana keuntungan dan pendapatan pasif setiap bulan di b4u dengan cara yang selamat terbaik syarikat pelaburan yang kukuh

Kejayaan Gadis Muda Berusia 19 Tahun Di Platform B4U Menjadi Inspirasi Semua. Mampu Menanggung Yuran Pengajian Universiti Hanya Dari Pendapatan Pasif & Aktif Beliau Di B4U. Ayuh Kita Ambil Semangat Beliau Untuk Bermula Hari Ini Juga!!

.
Jom Mula Melabur Sekarang Juga Di Platform Pelaburan B4U!
Minima Serendah USD50 @ RM250 Sahaja! Jika Mampu Invest Lebih, Itu Adalah Terbaik Untuk Anda!
JANGAN BERTANGGUH LAGI.. SEMAKIN BERTANGGUH KITA SEMAKIN RUGI!!
BERTINDAK SEKARANG JUGA!!

DAFTAR PERCUMA – KLIK SINI

Pertanyaan & Urusan Deposit Wasap Paksu 0127092198 – KLIK SINI

Bagaimana B4U Trades Investment Memastikan Keuntungan Dapat Dicapai Serta Dapat Dikongsikan Bersama Para Pelabur?

B4U Trades Investment melakukan pecahan kepada 60% nilai wang atau modal yang didepositkan oleh para pelabur di dalam perdagangan aset digital (cryptocurrency trading) dan bakinya 40% lagi dilaburkan di dalam kebanyakan portfolio perniagaan anak-anak syarikat B4U Group of Companies seperti dalam sektor pengangkutan, teknologi, pembuatan, hartanah, telekomunikasi dan lain-lain sektor atau portfolio yang dirasakan berpotensi.

Dengan cara ini, ianya memberikan peluang kepada para pelabur menerima dividen atau pulangan diantara 7% – 18% setiap bulan daripada jumlah yang pelaburan yang telah mereka depositkan!

Ini adalah strategi syarikat dalam pengurusan dana atau modal dari pelabur! Juga pengurusan risiko dengan tidak meletakkan kesemua dana pelabur dalam platform berisiko tinggi. Pengurusan yang berstrategi dan bijak ini telah membuktikan hasil dan kejayaannya sejak Sept 2017 hingga kini!

Melabur Secara Santai Dan Selamat Di Malaysia Bersama B4U Trades Investment

11 testimoni b4u global investment malaysia best smart saving plan malaysia best investment in malaysia 2020 2021 2022 2023 2024 smart saving plan malaysia

4 testimoni b4u trades global investment syarikat pelaburan terbaik syarikat yang bagus untuk melabur senarai syarikat pelaburan di malaysia

Disclaimer / Penafian : Butiran di atas adalah yang sebenar. Jumlah pendapatan pasif yang diterima adalah berdasarkan kepada modal yang dilaburkan. Manakala pendapatan aktif pula adalah bergantung kepada usaha seseorang mempromosikan link affiliate B4U. Oleh itu, ianya mungkin akan berbeza-beza untuk setiap individu!

pelaburan investment di b4u trades b4u global pelaburan untung harian jana pendapatan pasif harian pendapatan pasif online cara buat passive income

Jom Mula Melabur Sekarang Juga Di Platform Pelaburan B4U!
Minima Serendah USD50 @ RM250 Sahaja! Jika Mampu Invest Lebih, Itu Adalah Terbaik Untuk Anda!
JANGAN BERTANGGUH LAGI.. SEMAKIN BERTANGGUH KITA SEMAKIN RUGI!!
BERTINDAK SEKARANG JUGA!!

DAFTAR PERCUMA – KLIK SINI

Pertanyaan & Urusan Deposit Wasap Paksu 0127092198 – KLIK SINI

Beberapa Orang Kuat Di Sebalik Syarikat B4U Group of Companies Ini

pengasas dan pemilik b4u group of companies b4u trades investment global malaysia platform pelaburan terbaik selamat malaysia masa kini 2020 2021 2022 2023 2024

 

buat duit dari pelaburan di b4u trades investment menjana pasif income setiap hari pendapatan pasif terbaik di malaysia

melabur invest untuk jana pendapatan pasif bulanan jana pendapatan pasif tahun 2020 2021 2022 2023 2024 pelaburan pasif income yang menguntungkan dan selamat

Sejarah Pembayaran Dividen & Keuntungan Kepada Pelabur Sejak September 2017 Sehingga Kini..

B4U Trades Investment menawarkan dividen dan perkongsian keuntungan kepada para pelabur dengan kadar 7% – 18% sebulan selagi mana modal ada dan tidak dikeluarkan. Peratus dividen dan keuntungan tertinggi yang pernah dibayar oleh B4U Trades Investment adalah sebanyak 17.93% pada November 2017 dan peratus yang paling rendah (lebih rendah dari yang ditawarkan) ialah pada Mac 2020 sebanyak 5.68%. Hal ini disebabkan mula dilaksanakan PKP di Malaysia, Pakistan serta banyak negara B4U beroperasi akibat wabak penyakit Covid 19. (Rujuk carta yang disertakan di atas)

Ibu Pejabat (HQ) B4U Trades Investment & Negera-Negara Yang Telah Beroperasi Perniagaannya..

ibu pejabat hq b4u trades investment global malaysia b4u group of companies syarikat pelaburan yang kukuh bayar profit harian kepada pelabur di malaysia

Selain Malaysia, B4U Group of Companies mempunyai rangkaian pejabat dan perniagaan di beberapa buah negara seperti Myammar, Sepanyol, Itali, Pakistan, United Kingdom, Kemboja, Indonesia, Adzerbaijan, Kanada dan juga Filipina.

Beberapa negara yang dalam perancangan untuk syarikat membuka pejabat dan perniagaannya adalah seperti Bahrain, Arab Saudi, Norway dan juga Turki!

4 testimoni b4u trades global investment bukan syarikat scammer di malaysia 2020 2021 2022 2023 2024 pelaburan yang halal dan selamat di malaysia

Disclaimer / Penafian : Butiran di atas adalah yang sebenar. Jumlah pendapatan pasif yang diterima adalah berdasarkan kepada modal yang dilaburkan. Manakala pendapatan aktif pula adalah bergantung kepada usaha seseorang mempromosikan link affiliate B4U. Oleh itu, ianya mungkin akan berbeza-beza untuk setiap individu!

Melabur Secara Santai Dan Selamat Di Malaysia Bersama B4U Trades Investment

Apakah Kelebihan Melabur (Buat Investment) Di B4U Trades Investment Ini?

kelebihan melabur menjadi pelabur buat investment di b4u trades investment global malaysia group of companies buat duit hari hari peluang jana pendapatan pasif setiap bulan terbaik dan selamat

6 testimoni b4u global malaysia platform pelaburan terbaik tahun 2020 2021 2022 2023 2024 syarikat pelaburan di malaysia platform buat duit

Disclaimer / Penafian : Butiran di atas adalah yang sebenar. Jumlah pendapatan pasif yang diterima adalah berdasarkan kepada modal yang dilaburkan. Manakala pendapatan aktif pula adalah bergantung kepada usaha seseorang mempromosikan link affiliate B4U. Oleh itu, ianya mungkin akan berbeza-beza untuk setiap individu!

Bagaimana Untuk Saya Bermula Menjadi Pelabur Di B4U Trades Investment Dari B4U Global Malaysia?

Tahniah!!! Anda ingin memulakan langkah pertama untuk mengecapi KEJAYAAN & KEKAYAAN bersama B4U Global Malaysia!

1. Daftar PERCUMA melalui link ini – KLIK SINI
2. Mula MELABUR serendah USD50 @ RM250 hingga seberapa yang ANDA mahu. (Jika ANDA mampu melabur dan bermula dengan amaun yang lebih besar. Silakan! Kerana ianya terbaik untuk ANDA)
3. Boleh MELABUR dalam samaada USD atau matawang kripto Bitcoin, Bitcoin Cash, RSCoin, Ethereum, Litecoin, Ripple atau Zcash.

Nota : Jika anda melabur dalam USD, profit/dividen/keuntungan harian anda akan terima dalam USD & jika anda melabur dalam mana-mana currency matawang kripto, profit/dividen/keuntungan harian anda juga akan terima dalam currency matawang kripto tersebut juga! 

Investment Plans & Ranks Yang Ditawarkan Oleh B4U Global Malaysia

Berikut adalah pelan-pelan pelaburan yang ditawarkan kepada para pelabur untuk sama-sama menyertai rangkaian perniagaan B4U Group of Companies untuk mendapatkan profit/dividen/keuntungan harian dan juga INVESTMENT BONUS serta PROFIT BONUS.

Nota : Profit/dividen/keuntungan harian ini adalah PENDAPATAN PASIF kepada para pelabur berdasarkan modal pokok yang dilaburkan. Manakala investment bonus dan profit bonus adalah PENDAPATAN AKTIF. Khas kepada mereka yang kurang modal dan mahu mendapatkan pendapatan tambahan bolehlah mempromosikan link Affiliate B4U Global Malaysia.

peluang menjana pendapatan pasif yang lumayan setiap bulan bagaimana untuk mendapatkan pendapatan pasif jana dividen profit setiap bulan

Jom Mula Melabur Sekarang Juga Di Platform Pelaburan B4U!
Minima Serendah USD50 @ RM250 Sahaja! Jika Mampu Invest Lebih, Itu Adalah Terbaik Untuk Anda!
JANGAN BERTANGGUH LAGI.. SEMAKIN BERTANGGUH KITA SEMAKIN RUGI!!
BERTINDAK SEKARANG JUGA!!

DAFTAR PERCUMA – KLIK SINI

Pertanyaan & Urusan Deposit Wasap Paksu 0127092198 – KLIK SINI
.

Melabur Secara Santai Dan Selamat Di Malaysia Bersama B4U Trades Investment

Untuk membantu anda lebih memahami pelan pelaburan dan ranking yang dinyatakan dalam jadual diatas. Sila lihat nota yang disertakan dibawah!

NOTA
1. Terdapat pelaburan minima dan maksima bagi pelaburan peribadi untuk setiap ranking diatas.

2. Pelabur juga boleh mencapai ranking seterusnya melalui pelaburan peribadi ATAU jumlah pelaburan yang dibawa olehnya melalui affiliate team atau kumpulannya. Cara mana yang sampai dahulu samaada pelaburan peribadi atau jumlah pelaburan melalui kumpulannya (affiliate team). – Peluang pilihan kepada yang berminat menjalankan affiliate untuk PENDAPATAN AKTIF. 

3. TERDAPAT 2 BONUS yang disediakan kepada mereka yang berminat melakukan affiliate B4U Global Malaysia ini – PENDAPATAN AKTIF (Pilihan kepada sesiapa yang berminat) 

4. INVESTMENT BONUS – Dibayar sekali sahaja apabila anda membawa pelaburan baru kedalam platform B4U ini. Nilaian peratus (%) bonusnya dari jumlah pelaburan tersebut adalah berbeza-beza mengikut ranking anda seperti jadual diatas. Tiada masalah jika anda bermula dengan pelaburan yang kecil untuk anda membawa rakan untuk membuat pelaburan yang lebih besar dari anda di B4U ini! Anda tetap menerima INVESTMENT BONUS mengikut nilaian peratus (%) pada ranking semasa anda!

5. PROFIT BONUS – Dibayar setiap hari kepada anda untuk setiap affiliate team dalam kumpulan anda; pelaburan baru yang anda atau kumpulan anda bawa kedalam platform B4U. Anda akan terima peratus (%) bonus dari dividen/profit/keuntungan harian yang diterima dari setiap affiliate team dalam kumpulan bergantung kepada ranking semasa anda seperti jadual-jadual diatas.

6. PENDAPATAN PASIF – Setiap pelabur tidak kira kecil atau besar pelaburan peribadi mereka; akan menerima peratus (%) dividen/profit/keuntungan harian YANG SAMA seperti yang diumumkan oleh pihak B4U setiap hari. (boleh lihat di dashboard peribadi B4U atau laman web rasmi syarikat setiap hari). Membezakan banyak atau sedikit nilai dividen/profit/keuntungan harian antara pelabur adalah jumlah pelaburan peribadi mereka. Semakin besar jumlah pelaburan peribadi pelabur, semakin besarlah nilai dividen/profit/keuntungan harian yang diterimanya!

JOM BERSAMA-SAMA PAKSU!! KITA UBAH KEHIDUPAN KITA & KELUARGA!! JOM KITA BINA & CIPTA KEJAYAAN BERSAMA PLATFORM B4U!! KITA UBAH KEADAAN EKONOMI & KEWANGAN KITA DI MASA HADAPAN!

BERSAMA KITA JANA $$$$ INCOME PASIF SETIAP HARI!! MULA MELABUR DI B4U DENGAN MODAL SERENDAH USD50 @ RM250 SAHAJA.

JIKA ANDA MAMPU INVEST LEBIH, IANYA TERBAIK UNTUK DIRI ANDA! AYUH JOM BERMULA HARI INI JUGA!!

JOM DAFTAR B4U PERCUMA!! KLIK SINI

WhatsApp Paksu 012-7092198 Untuk Pertanyaan & Bantuan – KLIK SINI


Info penuh layari : DISINI

1 comment