Rabu, 20 September 2017

Secret Recipe | 31 Ogos 2017


Secret Recipe | 31 Ogos 2017


Assalamualaikum.. hai readers..
Banyak betul entry yang bakal throwback. Semuaaa entry basi belaka. Nak buat camne.. ingatkan dah publish. Rupanya dalam draf lagi oiiitt.  


Haritu 31 ogos ramai ke yang serbu secret recipe? Erm, kita ni tak terkecuali jugak menyerbu. Konon nya ingat secret recipe kat gemas ni macam takde je orang masuk. Sekali haritu full kaw!! Haha.. 

Saja la nak belanja zara kek ngan ddy zara. Kita ni numpang je la sesikit. Hehehe.. ambik kek black forest. Tapi zara bedal krimnya je. Dia tak suka kek tu. Mama dia sebenarnya seram nak ambik kek coklat coklat ni. Kesnya dulu pernah beli tak ingat namanya apa, manesssss tahap potong kaki kaw!!




Kisahnya hampir 4tahun lepas la. Awal awal kawen dulu. Seram nya sampai ke harini. Hahaha.. Alaaa, serbu secret recipe masa 31 ogos tu kononnya tergoda la dengan iklan promosi tu. Maklumlah, kita ni kan peminat kek. Tapi bila dah beli, alaaaa, makan pun bukan beria mana.. Asalkan memenuhi kehendak hati aje nya pun..





Haritu makan takde la banyak mana pun. Sekadar 1 slice  Cake Black Forest, Semangkuk Mee Curry then ddy zara nak merasa Coffee Mocha Latte gitu. Share aje la kan. Nak membeli ikut tekak memang tak mampu lerr.. Kita orang biasa biasa ajeeee.. Bukan orang 'ada-ada'.. hahahaa..



Secret recipe ni takde la dalam list kalau nak makan selalu. Tak berapa minat pun. Tak tahu la berapa tahun akan datang baru teringin balik. Harap harap tak teringin dah. Orang 'ada-ada' je boleh masuk selalu. 😅😅

Hakak cuma orang 'ada-ada' angan angan kosong mak jenin je. Huahaha

1 ulasan: