Wednesday, 21 December 2016

New Hair


New Hair



Assalamualaikum.. 

Selamat malam. Tengok gambar zara ni nampak lain sangat. Nampak macam dah matang sangat! 😍

Opah potong sikit rambut depannya. Ni rambut asal zara masa lahir. Mamanya dulu tak sampai hati nak botakkan sebab rambut zara pun ciput sangat. Kasi panjang sikit, baru potong.


2tahun 3bulan baru opah potong rambut depan zara ni. Tu pun bukan potong banyak. Nampak makin boolat muka cik zara ni haaa lepas opah bagi rambut baru. Hee..

Alahai zara.. mama rindu fesyen rambut lama zara tu. 😅😅

7 comments:

  1. Makin comel plak gaya rmbutnya mcm tu

    ReplyDelete
  2. comeynyaa zara nih dengan rambut cute camtu

    ReplyDelete
  3. oo.zara tak cukur rambut masa babby tu erk? sama lah mcm anak sepupu, ibu die asyik adjust rambut depan aje..

    kalau ciksu ciksu x kan potong, nti biar panjanng terus tarik atau ikat ke ats. kalau potong, nti panjang potong lgi. hihihi

    ReplyDelete

Sponsor

Comments