Minyak Herba Asma Mujarab - Penawar Semput, Lelah, Asma, Batuk Dan Sebagainya

Sunday 6 November 2016

Minyak Herba Asma Mujarab - Penawar Semput, Lelah, Asma, Batuk Dan Sebagainya


Assalamualaikum..

Harini saya nak berkongsi sedikit info mengenai Minyak Herba Asma Mujarab ni. Ramai yang dah tahu kebersanannya. Dan dah ramai juga yang dah menggunakannya kan? Macam saya baru berkenalan dengan Minyak Herba Asma Mujarab ni. Ternyata best sekali. Saya tidaklah menghidap asma dan penyakit lain yang disarankan untuk menggunakannya.
Tetapi haritu saya terpaksa menggunakan pada betis. Mungkin badan terlalu letih berjalan, malamnya saya tak dapat nak lelap dengan elok. 

Dan pada yang sama juga, kaki saya dibahagian betis mengalami sengal-sengal/kebas-kebas tapi agak slow. Memang menganggu waktu tido. Teringatkan Minyak Herba Asma Mujarab ni, saya sekadar ingin mencuba, ternyata ianya berkesan. Dan saya juga dapat tido dengan begitu mudah sekali.


Disebalik kebaikan Minyak Herba Asma Mujarab ini, sila berhati-hati dengan produk ini!..

BERHATI-HATI DENGAN MINYAK HERBA ASMA MUJARAB TIRUAN.


Mungkin ada diantara kita tidak tahu, Minyak Herba Asma Mujarab ni ada yang tiruan ye. Pastikan kita mendapatkan produk ini yang SAH dan ORIGINAL daripada pengeluarnya ya. Bagaimana ingin mengetahui Minyak Herba Asma Mujarab yang TIRUAN? Ok, Meh saya share sedikit info mengenainya ya. Sebelum mendapatkannya, apa kata kita membuat sedikit survey ya.

Ramai yang mengadu produk tiruan mereka ini tidak berkesan dan berbau seperti asap rokok. Warna jenih, cair dan kurang berangin. Individu yang telah meng-klon produk Minyak Herba Asma Mujarab ini berjaya menipu ribuan pengguna di seluruh Malaysia.


Mereka penjual Minyak Asmak ini telah menipu ramai pelanggan dengan mengatakan Minyak Herba Asma Mujarab ini telah menukar label. Padahal kami tidak pernah menukar label baru seperti ini sama sekali. Jangan mudah tertipu dengan tektik jahat mereka untuk mencari duit secara haram disisi agama islam.
Mereka juga akan menggunakan tektik jahat dengan mempromosikan GAMBAR-GAMBAR Minyak Herba Asma Mujarab Original yang mempunyai Hologram QR Code di belakang botol di Facebook atau media-media sosial yang lain. Kemudian mereka menghantar produk Minyak Asmak ini pada pelanggan yang telah membuat pembayaran.
Setelah pelanggan bertanya kenapa dalam gambar lain, barang yang di order lain. Mereka akan menjawab dengan jawapan bohong iaitu “Kami Sudah Tukar Label”. Sila berwaspada!
Bagi pelanggan-pelanggan yang sudah tertipu, Mereka juga tidak akan pulangkan duit pelanggan setelah didesak beberapa kali. Mereka akan block whatsapp kalian sehingga kalian berasa tertekan.

Pembuat produk Minyak Herba Asma palsu juga berani menggunakan Meditag KKM palsu semata-mata untuk mengaburi mata pelanggan.

Juga salah satu produk tiruan yang cuba mengambil kesempatan di atas minyak herba asma yang asli. Kami tidak pernah keluarkan versi “PATI HERBA ASMA”. Sila berhati-hati.
Pada peringkat awal, 200 ribu hologram berjaya ditampal di botol Minyak Herba Asma Mujarab yang original dari PAK CIK ini. Dan telah habis dipasarkan dalam masa satu bulan.
Tapi anda masih perlu berhati-hati, kerana tidak mutashil mereka yang tidak bertanggungjawab ini akan membuat hologram seakan-akan sama seperti ini juga. Dari peringkat ke peringkat mereka cuba meniru Produk Minyak Herba Asma Mujarab.
Mereka akan menggunakan ayat yang sama ketika membuat promosi, Produk mereka lebih baik dari yang asli, juga telah di R&D, GMP, dan KKM. Sedangkan sehingga sekarang mereka masih tidak mampu membuktikan produk tiruan mereka mempunyai R&D, GMP, dan KKM. Melainkan hanya dengan mempamerkan lesen Minyak Herba Asma Mujarab SDN. BHD. yang baru sebulan dua mereka daftarkan.

JANGAN MUDAH TERTIPU !!!!!!


Minyak Herba Asma Mujarab ini TIDAK PERNAH TUKAR LABEL lain dan diproses melalui Kilang bertaraf GMP. Kerana ramuan rahsianya adalah warisan turun temurun daripada seorang Pak Cik tua di sebuah kampung. Ia diproses secara “HOMEMADE” sejak 40 tahun lagi.

Minyak Herba Asma Mujarab ini didaftarkan di bawah syarikat Enterprise (SSM) yang sudah lima tahun beroprasi di online dan offline. Pihak Minyak Herba Asma Mujarab Original ini tidak pernah sama sekali di daftar di bawah syarikat Minyak Herba Asma Mujarab SDN. BHD.
CARA UNTUK PASTIKAN YANG ASLI?


HOLOGRAM, QR CODE & NOMBOR SIRI AKAN DILEKATKAN DI BELAKANG BOTOL.




Anda boleh Scan QR Code ini dengan menggunakan Smartphone dan setiap produk yang di scan akan mempunyai nombor siri berbeza di dalam sistem website kami.
Hologram beserta sistem QR Code ini sudah dilekatkan dan sudah dipasarkan dari peringkat ke peringkat. Pastikan yang Original baru beli.



Bagaimana / Cara Penggunaannya :
Sapu di bahagian Dada, Leher, Tengkuk, Atas Belakang setiap kali selepas mandi dan sebelum tidur. Lagi kerap Minyak Herba Asma Mujarab ini disapu adalah lebih baik.

Masih Kurang Berkeyakinan? Jom Luangkan Masa Sedikit Untuk Testimoni Ini.






Dimanakan Boleh Mendapatkan Produk Ini Secara SAH & Dijamin Original?

Website    : http://herbaasma.com
Telefon    : En. Hafis     013 480 6787 (Bahagian Pemasaran)
               : Puan Nurul   017 6239935 ( Produk Owner)  


MINYAK HERBA ASMA MUJARAB INI MERUPAKAN MINYAK AJAIB YANG MAMPU MENYEMBUHKAN PENYAKIT ASMA DAN MELANCARKAN SALURAN PENAFASAN. SERTA SESUAI DIGUNAKAN SEMUA PERINGKAT UMUR.

IANYA JUGA MUJARAB UNTUK :

Bayi berkahak, Muntah-muntah, Lelah, Semput, Selsema, Kembung Perut, Sakit Perut, Sakit gigi, Terseliuh, Sakit Urat, Terkena api, Digigit serangga Atau Binatang Berbisa dan lain-lain.

RINGKASAN
  • Jika ada yang mendakwa Minyak Herba Asma Mujarab ini di bawah keluaran syarikat SDN. BHD. Maka ianya adalah produk tiruan & bukan dari ramuan rahsia tradisional Pakcik!
  • Gunakan tanpa was-was , kandungan bahan-bahan yang halal dan selamat digunakan untuk semua peringkat usia.
  • Setiap botol produk yang Original mempunyai Hologram, QR Code & Nombor siri. Kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya anda mendapat produk yang tidak asli.
Hendaknya seorang muslim menjadikan kejujuran sebagai sifat yang melekat pada dirinya, zahir dan batin. Di antara kejujuran yang seharusnya dimiliki seorang muslim adalah kejujuran dalam perniagaan, dengan tidak menipu atau pun melakukan pemalsuan dalam kondisi apa jua sekalipun. Kejujuran adalah penyempurna iman dan pelengkap keislaman seseorang.
قال تعالى: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اتَّقُواْ اللّهَ وَكُونُواْ مَعَ الصَّادِقِينَ
Allah berfirman (yang artinya), ‘Wahai orang-orang yang beriman, bertakwalah kalian kepada Allah dan hendaknya kalian bersama orang-orang yang jujur.’ (Q.s. At-Taubah:119)

Pastikan Minyak Herba Asma Mujarab Yang Original!


9 comments

  1. nak beli 1 la nnt.. buat spare kat rumah

    ReplyDelete
  2. memang cenggini ha..
    terbaek..

    kalau anak start batuk2 je..
    memang sapu..
    alhamdullilah..dengan izin ALLAH, memang lega batuk anak..

    ReplyDelete
  3. good sharing..:)

    psst: dapat jgk tp xsempat buat lg..hehe

    ReplyDelete
  4. suka bau dia yang berangin tu..

    ReplyDelete
  5. wahh leh try ni.. sbb dari herba kan..

    ReplyDelete
  6. Beli yang ori.. Jangan terpedaya..

    ReplyDelete
  7. yup...pastikan beli minyak herba asmak yang original..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy x gunakn minyak herba asmak. Tapi minyak herba asma.

      Delete