Saturday, 13 February 2016

Kisah Zahra : Helloooo..


Assalamualaikum..

Zahra ni pantang nampak henfon. Mula la buat gaya sembang. Ntah apan yang dia potpet-potpet kan pun tak tahu la..


Ni gambar jumaat lepas. Waaaaa, dah seminggu peram. Hehehe.. Sempat snap je. Pastu peram kejap. Tiba-tiba je dia ambik henfon, pastu golek camtu sambil sembang-sembang, Bukan kemain lagi sembangnya tu.

Dengan gaya tangannya tu. Gaya kakinya tu..

Zahra.. Zahra..

Ni la kenangan zara masa kecik tau.. Nanti bila dah besar, baca balik kisah zara ni mesti rindu....

4 comments:

  1. hemoh2, comei dak tecik tu. hihik
    cium sikit

    ReplyDelete
  2. ni mesti dia ada tgk sapa2 cakap tel style ni..tu yg dia tiru gak..budak2 pandai ikut apa yang kita buat..hehehe

    ReplyDelete
  3. macam gaya orang dah dewasa...
    cepatnya masa berlalu kan

    ReplyDelete

Sponsor

Comments