Saturday, 28 March 2015

Pembelajaran Anak : My Little Board Book

Assalamualaikum.. Haiii.. 

Sebelum ni dah niatkan 1bulan mesti kena ada 1buku. So untuk bulan ni beli buku yang mudah untuk zahra pegang sendiri. Before ni beli flash card. So tak dapat la nak bagi dia pegang. Karang menangis tengok dironyok ronyoknya.


Kali ni beli buku kecik kulit keras ni je. Sebab gambar gambar kan menarik. So budak tentulah teruja kan nak pegang. So kalau zahra nak gigit pun xpe.. Kikikiki..

Tadi beli 4buku ni. 2 untuk kakak mia (ank sdra en.suami) dan 2 lagi untuk zahra. Sebab dah niat. Jadi belikanlah. Seronok pula bila shopping barang anak ni. Hahaha..


7 comments:

  1. Kalau comel camni bukan Zahra je suka, iha pun boleh jatuh chenta.. hihi

    ReplyDelete
  2. bestnye sopink buku utk anak!

    ReplyDelete
  3. wah.. dh makin besar dia.. alhamdulillah...

    ReplyDelete
  4. Azwa habus die gigit je..hahaha...lama2 bgtau ni buku utk bc..br die paham...so skrng..pndai dah belek2..beli softbooklah mimi...lagi snng bby tgok2

    ReplyDelete
  5. Assalam sya,
    anak akak lagi ganaih
    sampai la ni haaaaaaa
    baca nyer kejap ja
    koyak yang lebeh :P

    ReplyDelete
  6. pupuk minat membaca dan belajar dari zahra kecik. nnt dah besar insyaALLAH jadi pencinta buku & ilmu :)

    ReplyDelete

Sponsor

Comments