WW : 'Sendiri'

Assalamualaikum.. Selamat sejahtera semua..


15 ulasan

  1. Yup! Its true! Sebab penyakit "sendiri" dalam rumah tangga akhirnye membawa kepada hidup sendiri-sendiri.

    ReplyDelete
  2. Kalo semuanya buat sendiri lebih baik x pyh kawin. Nice sharing.

    ReplyDelete
  3. Tak elok biarkn istri buat sndiri..apa guna hidup berumhtngga kan.mintala d jauhkn

    ReplyDelete
  4. Ada kala kita mmg boleh buat sendiri...tapi ada kala perlu buat bersama...sbb hidup berumahtangga adalah saling melengkapi..

    ReplyDelete
  5. dah semua nye sendiri.. bile masa nye nak bersama? haish mcm la

    ReplyDelete
  6. kesian kan kat bini
    tapi memang ada yang jenis macam ni kan
    sabo aje ler :)

    ReplyDelete
  7. Harap2 tak adalah yang macam tu dekat sunia realiti

    ReplyDelete
  8. yup betul tu.apa yg penting kerjasama!!

    ReplyDelete
  9. Nasb la en asben bkn jenis cmni...syukur sgt.. huhuhu

    ReplyDelete
  10. suami yg biarkan semua isteri buat sendri, bukanlah suami yg bertanggungjawab....

    ReplyDelete
  11. Bekerjasama tu kan lebih baik ...

    ReplyDelete
  12. Apa yang penting kerjasama...

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah, setakat ni tak pernah sendiri lagi. Sentiasa ada bersama-sama.

    ReplyDelete