Wednesday, 27 August 2014

WW : 37 Weeks

Assalamualaikum.. Selamat Pagi..


alhamdulillah.. 3minggu lagi dari sekarang.. semoga dipermudahkan segala urusan untuk berjumpa dengan Permata Hati ini..

amin..

19 comments:

  1. semoga selamat melahirkan nnt ye kak mimie ^^ it has been long time fae x singgah blog akak.

    ReplyDelete
  2. Semoga semua nya berjalan dengan lancar ye mimie ^_^

    ReplyDelete
  3. Bestnye..tak lama lagi nak sambut orang baru.. Moga2 Allah permudahkan akak. ^_^

    ReplyDelete
  4. In Shaa Allah, semoga segalanya dipermudahkan yer Mimie, akak pun tak sabar nak tengok rupa paras si comel tu...

    ReplyDelete
  5. tak lama je lagi itu..semoga dipermudahkan segalanya..

    ReplyDelete
  6. Insyallah x sbr ni nak tgk baby mimie

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah. dah tak lama tu kak.
    semoga dipermudahkan semua urusan. :)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah. dah tak lama tu kak.
    semoga dipermudahkan semua urusan. :)

    ReplyDelete
  9. semoga selamat segala-galanya ye...

    ReplyDelete
  10. semoga dipermudahkan tau... take care..

    ReplyDelete
  11. Insyaallah semoga dipermudahkan. Banyakkan baca surah maryam yer.

    ReplyDelete
  12. Amin. Semoga di permudahkan urusan nak bersalin nanti.

    ReplyDelete
  13. yeay! semoga dipermudahkan urusan..banyakkan berjalan ye...biar senang bersalin hendaknya :)

    ReplyDelete
  14. wah...soon..moga dipermudahkan ye sis

    ReplyDelete

Sponsor

Comments