Wednesday, 26 December 2012

Ole-Ole Bandung

assalamualaikum..

dah lunch ke? lunch sy harini makan roti je.. cukup la kan.. lagipun xde selera nak mkan.. T__T


apakah ini?? 

bos sy pergi bercuti ke bandung haritu.. group tempat keje sy ni juga.. sy tak pergi pun.. belum berkemampuan nak habiskan duit tuk pergi melancong..hehe

bos bagi ni.. masa sambut tu, belek banyak kali..then cakap kat bos, apa ni? bos cakap ni je yang boleh bg.. eh, sy tak kisah, cuma tak pernah tengok benda tu..

terus dalam hati ckap sendiri 'sotong goreng celup tepung ke'?? ahahaha.. rasa cam nak gelak guling-guling je rasa.. korang rasa apa ni??

sebenarnya ni pisang yang dipotong hiris nipis, mungkin disalai dan dicelup tepung then digoreng.. ntah camne la boleh fikir sotong.. mybe sebab urat tengah pisang tu kut..hehe..

pape pun, tima kasih sangat2 kat bos sy sebab sudi juga bg ole-ole dari bndung.. dah ngap habis pun.. memang sedap.. :)  ada sapa-sapa nak bagi saya ole-ole ke? :p


sapa sudi click-click la sekali bawah ni.. nanti sy balas untuk awak juga ya.. yang penting tinggalkan jejak di kotak komen.. tQ

1.   http://ysmcdn.com/share/my/2450/3058483
2.   http://ysmcdn.com/share/my/2514/3117789
3.   http://ysmcdn.com/share/my/2513/3117791
4.   http://ysmcdn.com/share/my/2467/3040120
5.   http://ysmcdn.com/share/my/2455/3033326
6.   http://ysmcdn.com/share/my/2515/3117795
7.   http://ysmcdn.com/share/my/2506/3117798
8.   http://ysmcdn.com/share/my/2343/3106769
9.   http://my.churpchurp.com/syana88/share/SImeDarby2
10. http://my.churpchurp.com/syana88/share/Churprise2-HaagenDazs

11 comments:

  1. bestnye bos bgi ole-ole..bos farisha gi china balik xbwk ape2 pun

    ReplyDelete
  2. huhuhu layan sorang makan sotong..hihihi

    ReplyDelete
  3. ingatkan kepok lekor tadi...muahahahahaa...sebab kaler dan rupanya tuh...

    btw...sedap ek? cam terliur plaks... ^_^ ngee...

    ReplyDelete
  4. oh la yeke... nmpak sedap. hehe..

    ReplyDelete
  5. best dpt ole2..

    akak dh click ye

    ReplyDelete
  6. farisha lyssa :
    -bos sy pergi mna pun mesti bg..hehe.. kdng segan juga.. >_<

    jue jaynee :
    -hehe..sotong la sangat~..ahaha

    farah waheda :
    -hehe..bukan kopok leko..adoi.. tingin pula nak kopok leko..ahaha..
    sedap sngt.. ;)

    maria menado :
    -memang sedap..ala2 snack.. :)

    cik zaniff :
    -hihihi..jauhnya ole2 tempe goreng kan..hihi..

    mimie :
    -hehe.. best sngt..tak duga pun nak dpt ole2.. :)

    tQ kak..dah blas tuk akk juga.. :)

    ReplyDelete
  7. macam keropok lekor pulak...
    sedap x akak??

    ReplyDelete
  8. puteri hanisah :
    -hehe..bukan kopok leko syng..tp sedap.. sebab akk mmng minat mknn berkaitan pisang..hehe

    ReplyDelete
  9. waa.. bestnyaa dapat ole-ole., hehe

    akk., Lissa tolong klik yea., ^^

    ReplyDelete
  10. melissa :
    -hehe..best2.. ;)

    tQ syng.. :)

    ReplyDelete

Sponsor

Comments