Assalamualaikum April 2021

Thursday, 1 April 2021

 


Assalamualaikum April 2021

Selamat pagi. Ya Allah, kejap je dah masuk bulan April, bulan ke empat untuk tahun 2021 ni. Tiba tiba rasa teruja dan sebak. Teruja sangat dah nak tempuh ramadan ni. Bulan yang sangat sangat cik mimi rindukan. Sebolehnya setiap tahun, cik mimi nak hayati bulan ramadan ni dengan sebaiknya. 

Dan dalam masa yang sama, lagi beberapa hari juga umur cik mimi akan bertambah 1 lagi anak tangga. Moga sentiasa kekal muda gitu. heheehe

Moga Ramadan tahun ini beri 1001 kemanisan dalam kehidupan kita semua. Moga ada peluang untuk beraya bersama keluarga. Bila kita tinggal berjauhan dari keluarga, ni la peluang untuk kita berjumpa kan..

Apa yang cik mimi harapkan, dapat berjumpa dengan mak abah adik adik yang utamanya.. 
Aamiin

Moga masih wujudnya covid ni, bukan penghalang untuk kita mengeratkan hubungan silaturrahim..

In Shaa Allah..

10 comments

  1. Tak sabarnya nak bertemu ramadhan 😍

    ReplyDelete
  2. Tak sabar kan nak bertemu Ramadan. Harap dapatlah berbuka dgn keluarga, kalau tak..sis berdua je gan anak berbuka kat rumah ni

    ReplyDelete
  3. Tak sabar nak sambut bulan Ramadhan.. bulan yang kita tunggu dan rindu kan. Semoga Ramadhan kali nie Allah angkat semua ujian untuk kita kan..

    ReplyDelete
  4. Serius memang terasa cepat sungguh tahun 2021, dah masuk bulan April. Selamat menyambut bulan Ramadhan mimi

    ReplyDelete
  5. waalaikumussalam. sekejap je dh masuk bulan april

    ReplyDelete
  6. Sungguh. Rindu nak masuk Bulan Ramadhan.. Moga kita semua diberi kesihatan yg baik dan umur yg panjang untuk menghayati bulan suci nanti.. Aminn..

    ReplyDelete
  7. X lama dh ramadhan..rindunye... hope dpn laluinye lagi utk tahun ni.. insyaallah...

    ReplyDelete
  8. Lagi beberapa hari je nak puasa.. April yg ditunggu

    ReplyDelete
  9. Tak lama lagi dah nak ramadhan cepat masa berlalu

    ReplyDelete
  10. Pejam celik sekejap je dh april kan.. Ramadan pun bakal tiba...

    ReplyDelete