Thursday, 14 January 2016

Kisah Anak : Alahai Zahra

Assalamualaikum..


Seorang mak mesti bizi nak persiapkan segala perkara pagi-pagi kan? Sejak dari bangun tido, sehingga malam nak tido balik, tak pernah selesai buat kerja. 

Tapi, sebenarnya ada cara untuk mengatasinya kan? Cuba para ibu/mommy/mama/mak ikut TIPS ni. Mana tahu berhasil.



Budak comel ni lagi beberapa hari je nak masuk Setahun 4bulan. Akalnya boleh tahan!.. kadang tu mencuit hati.

gelagat anak kecik kan. Memang menyerokkan. 




Zahra.. zahraaaa..

Bila mama nak masak, disusunnya besen-besen ni. Haritu dia ambik besen kecik ni, dduk dalam ni. 

Alahai.. Comel sangat!!

8 comments:

  1. hahaha.. zahra~ zahraaa~~
    apa lah awak nih..:D

    ReplyDelete
  2. Keletah anak2 mmg mencuit hati. Kdg2 nk mrh pon tk jd. Huhu

    ReplyDelete
  3. telatah dorang ni la pengubat segalanya kan. comel je :)

    ReplyDelete
  4. Alahai...masuk dlm tu yg comel tu....hehehe

    ReplyDelete
  5. geram kan! nak marah pun tak jadi hehe..

    ReplyDelete
  6. hahahaha comelnyaa Zahra. boleh pulak masuk dalam besen. haha

    ReplyDelete
  7. salam amboi zahra dalam besen pon boleh duk main ye

    ReplyDelete
  8. comel lah zahra ni... suka baby girl

    ReplyDelete

Sponsor

Comments