Oktober 2018

Oktober 2018


Hai readers. Dah masuk bulan ke sepuluh rupanya kita kan untuk tahun 2018 ni. Cepatnya masa berlalu. So, macam mana seharian untuk permulaan hari baru di bulan baru ni? 

Kalau tanya mama anak 2 ni, harini hari yang sangat laaaaaa mencabar! Mencabar sangat sangat. Sangat sangat jadi singa jadian tau. Lagi hilang kesabaran dengan perangai zara. 

Kita nak buat kerja, dia ganggu. Sampai satu tahap memang kaw-kaw la kena mara, sebab tahap kesabaran dah teruji sangat. Usik adik jangan dikata. Walhal adik tak balas pun. 

Haihh.. Penat rasanya.. Dah la sekarang kat mersing ni kaw kaw cuaca panas. Lagi la cepat panas hati bila orang buat hal. 

Doa doa dalam bulan oktober ni makin dilimpah ruahkan lagi rezeki la kan.. 
Macam mana hari pertama korang untuk oktober ni? 

3 ulasan

  1. Sekejap je, september pun berlalu pergi. datang oktober menemani hari.

    ReplyDelete
  2. haah betul, dekat kota tinggi pun paneh...sampai ada kawasan yang terbakar

    ReplyDelete