Showing posts with label Bahan Pembelajaran Anak. Show all posts
Showing posts with label Bahan Pembelajaran Anak. Show all posts

Saturday, 28 March 2015

Pembelajaran Anak : My Little Board Book

6:02 pm 7 Comments
Assalamualaikum.. Haiii.. 

Sebelum ni dah niatkan 1bulan mesti kena ada 1buku. So untuk bulan ni beli buku yang mudah untuk zahra pegang sendiri. Before ni beli flash card. So tak dapat la nak bagi dia pegang. Karang menangis tengok dironyok ronyoknya.


Thursday, 19 February 2015

Pembelajaran Anak : Flash Card

4:01 pm 10 Comments
assalamualaikum.. hai semuaaaa...

disebabkan zahra makin membesar, jadinya kena la juga kita didiknya dengan pelajaran kan.. so sekarang ni saya cuba tanamkan niat, 1bulan untuk 1 buku. macam daddy zahra buat selalu. 1bulan mesti ada 1 buku yng dibeli.

kalau setahun dah dapat 12buku kan? boleh la dia kumpul bahan bacaan pula. barang mainan zahra memang sikit. tak tahu nak beli apa. mainan yang ada ni pun dia dok campak campak bila orang suruh pegang.


Sponsor

Comments