Bersama Kita Jana Dividen Buat Duit Patuh Syariah Di B4U Trades Investment

Monday 26 April 2021

 


Bersama Kita Jana Dividen Buat Duit Patuh Syariah Di B4U Trades Investment

Anda mahu menjana pendapatan pasif jana dividen secara harian, mingguan atau bulanan buat duit patuh syariah di Malaysia? Paksu syorkan anda melabur di B4U Trades Investment sebuah syarikat pelaburan milik orang Islam, mempunyai puluhan bisnes fizikal di Malaysia dan di lebih 25 negara yang sentiasa menitik beratkan sumber keuntungan yang halal dari perniagaan mereka bagi dikongsikan keuntungan dengan para pelabur. Jemput anda terus membaca artikel ini, Paksu kongsikan bukti, hujah dan fakta kenapa B4U Trades Investment buat duit patuh syariah yang patut anda pertimbangkan! 

Jom Melabur Di Platform Pelaburan Terbaik Dan Selamat Bersama B4U Trades Investment Dari B4U Global Malaysia

Dalam usaha kita untuk membina pendapatan pasif setiap bulan, tentu sekali kita akan mencari platform pelaburan terbaik dan selamat sebelum kita membuat sebarang keputusan untuk melabur. Jika anda ingin melabur di platform pelaburan terbaik dan selamat di Malaysia pada masa kini, izinkan Paksu buat sedikit perkongsian dan penjelasan kepada semua mengenai B4U Trades Investment dari B4U Global Malaysia.

Peluang untuk semua untuk menjana pendapatan pasif setiap hari walaupun tidak menaja sesiapa! Peluang keemasan ini janganlah disia-siakan! Ramai yang mahu menjana pendapatan pasif setiap hari ini, tetapi malas untuk menaja. Disinilah tempatnya untuk anda bermula.

Mahukah ANDA Dibayar Dividen 7% – 18% Setiap Bulan & Ianya Akan Terus Dibayar Selagi Modal ANDA Tidak Dikeluarkan! Peratus (%) Dividen Pelabur Pula Dinyatakan Setiap Hari! Sangat Menarik, Menguntungkan & Terbaik.

** Modal ANDA boleh dikeluarkan semula bila-bila masa, 6 bulan ‘Cooling Period’
** Sejak Sept 2017 hingga hari ini, B4U Trades Investment belum pernah gagal untuk membayar dividen kepada para pelabur!

paksu mengajar untuk bagaimana jana pendapatan pasif setiap bulan dengan platform pelaburan terbaik dan selamat dengan b4u trades buat duit dari pelaburan di b4u trades investmentDari Meja Kerja Di Rumah
Fulltime Internet Marketer
Paksu aka Zulkifli Harun
012-7092198 – whatsapp klik sini
April 26, 2021 9:43 am

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

Izinkan Paksu berkongsi dengan semua mengenai platform pelaburan terbaik dan selamat di Malaysia pada masa kini. B4U Trades Investment merupakan nama produk pelaburan dari B4U Global Malaysia yang didalamnya ada B4U Group of Companies yang menjalankan pelbagai cabang portfolio perniagaan yang mampu memberikan jaminan pulangan dividen @ profit keuntungan kepada para pelabur setiap bulan. Dari data yang ada, B4U Trades belum pernah gagal memberikan dividen @ profit keuntungan kepada para pelaburnya setiap hari Isnin hingga Jumaat (Sabtu dan Ahad tiada dividen dibayar!) sejak ditubuhkan pada September 2017 yang lalu.

Dalam tahun 2017 jumlah peratus dividen yang dibayar sebanyak 58.07%, tahun 2018 jumlah % dividen dibayar adalah sebanyak 108.81%, tahun 2019 jumlah % dividen dibayar sebanyak 92.24% dan untuk tahun 2020 ini pula sehingga October 2020 jumlah % dividen dibayar sebanyak 70.72% kepada para pelabur di platform B4U Trades ini. (data sehingga 13 Nov 2020)

BUKTINYA DISINI.. DIBAWAH DISERTAKAN CARTA PEMBAYARAN DIVIDEN YANG TELAH DIBAYAR KEPADA PARA PELABUR B4U TRADES INVESTMENT UNTUK TAHUN 2017, 2018, 2019 & 2020!

Updated info : 6 Jan 2021

jumlah bayaran dividen tahunan b4u untuk tahun 2020 ialah 87 peratus

Alhamdulillah.. Prestasi jumlah bayaran dividen bulanan yang tidak pernah mengecewakan sejak ianya ditubuhkan dari tahun 2017 lagi!

prestasi bayaran dividen yang tidak pernah mengecewakan para peserta B4U

menjana pasif income setiap hari pendapatan pasif paling terbaik selamat di malaysia pelaburan terbaik di malaysia 2020 2021 2022 2023 2024 b4u trades global malaysia b4u group of companies

platform buat profit setiap hari jana untung pendapatan pasif terbukti bukan scam terbaik pada tahun 2021 2022 2023 2024 b4u trades investment global malaysia b4u group of companies

B4U syarikat pelaburan yang terbaik selamat di percayai di malaysia telus bayar dividen profit setiap hari kepada pelabur menjana pendapatan pasif

Bersama Kita Jana Dividen Buat Duit Patuh Syariah Di B4U Trades Investment

Demikian ditunjukkan bagaimana prestasi B4U Trades Investment dalam membayar dividen kepada pelabur-pelabur. Ini membuktikan bahawa platform B4U Trades Investment ini merupakan syarikat pelaburan yang kukuh di Malaysia dan mempunyai pelbagai cabang portfolio perniagaan yang terbukti mampu menjana keuntungan dari perniagaan mereka!

Dengarkan Penjelasan Voice Dari Paksu Bagaimana Anda Boleh Menjana Pendapatan Pasif (Terima Profit Tiap2 Hari) Walaupun Tidak Menaja Sesiapa!

Audio Player

Platform B4U Memberi Peluang Kepada Semua Untuk Menjana Pendapatan Pasif Setiap Hari Menerusi Program Smart Saving Plan! Kita Semua Berpeluang Menyimpan Atau Membuat Simpanan Di B4U Ini! Dari Simpanan Yang Kita Depositkan Di B4U Akan Dibayar Dividen, Profit Atau Perkongsian Keuntungan Setiap Hari Dari Isnin Hingga Jumaat Setiap Minggu!

Simpanan Atau Modal Yang Kita Depositkan Di B4U Boleh Dikeluarkan Bila-Bila Masa Tanpa Sebarang Penalti Selepas Tempoh 6 Bulan! B4U Terbukti Cemerlang Dan Kukuh Dengan Pelbagai Perniagaannya Belum Pernah Gagal Membayar Dividen Kepada Pelaburnya Sejak 2017 Lagi! Jom Kita Mulakan Smart Saving Plan Bersama B4U Hari Ini Juga!!

9 testimoni melabur di b4u syarikat terbaik untuk menjana pendapatan pasif untung dividen profit hari hari dibayar terbaik dipercayai telus 2020 2021 2022 2023 2024

11 testimoni b4u program pelaburan yang paling selamat dan terbaik di malaysia jana profit dividen dan keuntungan yang lumayan setiap hari roi buat pasif income

22 testimoni pendapatan di b4u trades investment platform investment yang selamat buat untung pelaburan secara selamat melabur secara selamat

Disclaimer / Penafian : Butiran di atas adalah yang sebenar. Jumlah pendapatan pasif yang diterima adalah berdasarkan kepada modal yang dilaburkan. Manakala pendapatan aktif pula adalah bergantung kepada usaha seseorang mempromosikan link affiliate B4U. Oleh itu, ianya mungkin akan berbeza-beza untuk setiap individu!

Mungkin anda ada pengalaman join atau menyertai dalam apa-apa bisnes ROI sebelum ini? Ada pengalaman kena scams atau ditipu oleh syarikat yang menawarkan pulangan yang besar? 1% – 3% sehari atau mungkin lebih? Namun semuanya itu tak ada satu pun yang kekal.. Beroperasi paling lama satu tahun, selepas itu website keluar ‘error 404’! Maksudnya apa? Duit dan pelaburan anda telahpun lebur dan hilang. Lepas tu pasti akan ada lagi syarikat baru yang muncul dengan plan yang hampir sama dan menawarkan pulangan yang lumayan dari pelaburan kita!

Kita masih tak serik juga, kita pun join lagi.. Akhirnya duit dan pelaburan kita lebur lagi. Paksu juga melalui pengalaman yang sama. Paksu pernah kerugian banyak juga dalam pelaburan yang menjanjikan pulangan yang besar sebegitu.

Paksu dengar mengenai platform B4U ini sudah 2 tahun lebih, namun tidak mengambil tindakan! Setelah melalui pengalaman silam diatas yang pedih dan memeritkan. Paksu kembali mengkaji dan melihat B4U ini dengan lebih serius. Ternyata B4U ini berbeza. B4U mempunyai puluhan bisnes yang besar di luar negara terutamanya di Pakistan dan negara-negara Asia yang lain. (Paksu akan sertakan bukti dan hujah-hujah dibawah)

Track record B4U sangat baik dan positif! Sejak B4U dilancarkan pada Sept 2017 sehingga kini Nov 2020, telah terbukti B4U tidak pernah gagal membayar dividen/profit dan keuntungan kepada para pelabur dengan kadar diantara 7% – 18% sebulan!

7% adalah sasaran KPI terendah B4U yang ditetapkan dalam usaha syarikat membuat keuntungan dalam perniagaan!

B4U adalah syarikat yang berasal dari Malaysia dan kini beroperasi dan mempunyai cabang perniagaan di hampir 25 buah negara. B4U adalah syarikat pelaburan yang sangat kukuh dan telus! Setiap hari Isnin hingga Jumaat, pengurusan B4U akan mengumumkan dividen @ profit harian yang dibayar pada hari tersebut!

B4U adalah syarikat milik orang Islam yang sangat mementingkan Shariah Compliance atau patuh syariah dalam semua portfolio perniagaannya!

(Rujuk Daily Profit Chart yang telah dibayar B4U di laman web rasmi B4U Global. Boleh tengok bulan-bulan & tahun-tahun yang sudah lepas juga!)

Beberapa rakan yang Paksu kenali mereka sudah senang, hidup lebih selesa setelah lama (ada yang seawal sejak tahun 2018 lagi) membuka akaun dan melabur di B4U ini. Secara santai-santai mereka terus menjana pendapatan pasif dan aktif di B4U  ini setiap bulan.. Modal mereka tetap ada di platform; tidak hangus dan boleh dikeluarkan bila-bila masa sahaja! B4U merupakan platform syarikat pelaburan yang terbaik pada masa kini di Malaysia. Jika anda serius dan bermula segera, in shaa Allah tindakan anda tersebut mampu untuk mengubah keadaan ekonomi dan kewangan anda di masa hadapan!. IN SHAA ALAH!!

Bersama Kita Jana Dividen Buat Duit Patuh Syariah Di B4U Trades Investment

B4U di akhbar liputan berita b4u di dada akhbar malaysia peluang menjana pendapatan pasif setiap bulan syarikat pelaburan yang terbaik dan di percayai di malaysia 2020 2021 2022 2023 2024

B4U menyediakan Smart Saving Plan yang terbaik kepada semua untuk meningkatkan kemampuan ekonomi dan kewangan pelabur di masa hadapan! Memberi peluang kepada semua untuk bersama-sama menyertai aktiviti perniagaan B4U dengan berkongsi modal untuk sama-sama berkongsi keuntungan!

daftar percuma b4u trades investment global malaysia peluang menjana pendapatan pasif setiap bulan profit setiap hari selamat terbaik dan dipercayai di malaysia

TONTON VIDEO INI.. MOTIVASI KEJAYAAN AKAK HASNI PERNAH DITIPU DAN KENA SCAMS HILANG HAMPIR 50BTC. JATUH TERDUDUK!! KEMUDIAN BANGKIT UNTUK BERJAYA DI B4U. BERMULA DENGAN USD50 @ RM250 SAHAJA MULANYA DAN BERJAYA MENDAPATKAN KEJAYAAN BENTUK TEAM INVESTMENT USD400K DALAM TEMPOH 3 BULAN. MENJADI PENERIMA INSENTIF KERETA B4U USD20 RIBU YANG PERTAMA DI MALAYSIA!!

.
Jom Mula Melabur Sekarang Juga Di Platform Pelaburan B4U!
Minima Serendah USD50 @ RM250 Sahaja! Jika Mampu Invest Lebih, Itu Adalah Terbaik Untuk Anda!
JANGAN BERTANGGUH LAGI.. SEMAKIN BERTANGGUH KITA SEMAKIN RUGI!!
BERTINDAK SEKARANG JUGA!!

DAFTAR PERCUMA – KLIK SINI

Pertanyaan & Urusan Deposit Wasap Paksu 0127092198 – KLIK SINI


Apa Visi B4U Trades Investment?

Apa Misi B4U Trades Investment?


Untuk dapatkan info lanjut boleh layari : Disini

1 comment