Bagaimana Menjana Pendapatan Pasif Shariah Compliance Di Malaysia Bersama B4U Trades

Wednesday 17 March 2021

 


Bagaimana Menjana Pendapatan Pasif Shariah Compliance Di Malaysia Bersama B4U Trades

Jika anda menginginkan untuk menjana pendapatan pasif shariah compliance di Malaysia, in shaa Allah B4U Trades Investment merupakan syarikat pelaburan milik orang Islam yang sentiasa mementingkan sumber keuntungan yang halal dari perniagaan mereka bagi dikongsikan bersama para pelabur. B4U syarikat pelaburan atau company investment yang bermula di Malaysia dan kini beroperasi di lebih 25 buah negara menjalankan puluhan bisnes fizikal yang kesemuanya tidak terlibat dengan arak, judi dan lain-lain perniagaan yang haram. Jika anda mahu tahu bagaimana cara menjana pendapatan pasif shariah compliance, jomlah kita sama-sama melabur dengan B4U Trades Investment ini. Jemput anda terus membaca artikel ini, Paksu akan kongsikan fakta, hujah dan bukti-bukti yang lain. In shaa Allah.

Jom Melabur Di Platform Pelaburan Terbaik Dan Selamat Bersama B4U Trades Investment Dari B4U Global Malaysia

Dalam usaha kita untuk membina pendapatan pasif setiap bulan, tentu sekali kita akan mencari platform pelaburan terbaik dan selamat sebelum kita membuat sebarang keputusan untuk melabur. Jika anda ingin melabur di platform pelaburan terbaik dan selamat di Malaysia pada masa kini, izinkan Paksu buat sedikit perkongsian dan penjelasan kepada semua mengenai B4U Trades Investment dari B4U Global Malaysia.

Peluang untuk semua untuk menjana pendapatan pasif setiap hari walaupun tidak menaja sesiapa! Peluang keemasan ini janganlah disia-siakan! Ramai yang mahu menjana pendapatan pasif setiap hari ini, tetapi malas untuk menaja. Disinilah tempatnya untuk anda bermula.

Mahukah ANDA Dibayar Dividen 7% – 18% Setiap Bulan & Ianya Akan Terus Dibayar Selagi Modal ANDA Tidak Dikeluarkan! Peratus (%) Dividen Pelabur Pula Dinyatakan Setiap Hari! Sangat Menarik, Menguntungkan & Terbaik.

** Modal ANDA boleh dikeluarkan semula bila-bila masa, 6 bulan ‘Cooling Period’
** Sejak Sept 2017 hingga hari ini, B4U Trades Investment belum pernah gagal untuk membayar dividen kepada para pelabur!

paksu mengajar untuk bagaimana jana pendapatan pasif setiap bulan dengan platform pelaburan terbaik dan selamat dengan b4u trades buat duit dari pelaburan di b4u trades investmentDari Meja Kerja Di Rumah
Fulltime Internet Marketer
Paksu aka Zulkifli Harun
012-7092198 – whatsapp klik sini
March 17, 2021 8:30 pm

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

Izinkan Paksu berkongsi dengan semua mengenai platform pelaburan terbaik dan selamat di Malaysia pada masa kini. B4U Trades Investment merupakan nama produk pelaburan dari B4U Global Malaysia yang didalamnya ada B4U Group of Companies yang menjalankan pelbagai cabang portfolio perniagaan yang mampu memberikan jaminan pulangan dividen @ profit keuntungan kepada para pelabur setiap bulan. Dari data yang ada, B4U Trades belum pernah gagal memberikan dividen @ profit keuntungan kepada para pelaburnya setiap hari Isnin hingga Jumaat (Sabtu dan Ahad tiada dividen dibayar!) sejak ditubuhkan pada September 2017 yang lalu.

Dalam tahun 2017 jumlah peratus dividen yang dibayar sebanyak 58.07%, tahun 2018 jumlah % dividen dibayar adalah sebanyak 108.81%, tahun 2019 jumlah % dividen dibayar sebanyak 92.24% dan untuk tahun 2020 ini pula sehingga October 2020 jumlah % dividen dibayar sebanyak 70.72% kepada para pelabur di platform B4U Trades ini. (data sehingga 13 Nov 2020)

BUKTINYA DISINI.. DIBAWAH DISERTAKAN CARTA PEMBAYARAN DIVIDEN YANG TELAH DIBAYAR KEPADA PARA PELABUR B4U TRADES INVESTMENT UNTUK TAHUN 2017, 2018, 2019 & 2020!


Post a Comment