Abadikan Hadiah Terindah Buat Anak Di Lovingly Signed

Saturday 1 February 2020

Abadikan Hadiah Terindah Buat Anak Di Lovingly Signed | Hai readers.. Bila bercerita tentang sesuatu hadiah tu, mesti kita semua nak kan ianya menjadi sesuatu yang sangat sangat berharga untuk penerimanya kan..
Tak kira la untuk siapa pun, tapi kita nak ianya sesuatu yang unik, berharga dan paling best kita dapat buat tu khas untuk penerima.



Harini, cik mimi nak berkongsi tentang Lovingly Signed ni. Apa yang menarik tentangnya?
Lovingly Signed ni merupakan satu website yang menjual barangan bayi yang boleh di personalized gift.
Macam ni. Cik mimi suka terjah website yang boleh DIY kan sesuatu hadiah yang menarik, disamping memberi pelbagai kemudahan kepada kita. Dan memberi idea kepada kita, apa yang kita hadiahkan pada seseorang. 

Dekat Lovingly Signed ni, ada banyak benda yang kita boleh dapati tau. Contohnya kita nak buat satu kejutan untuk rakan rakan yang baru mendapat cahaya mata baru, kita hadiahkan dengan hamper dari Lovingly Signed ni. Kita boleh DIY kan dia mengikut kehendak kita. 



Contohnya macam Gift Set ni. Ianya merupakan 1 hamper yang unik, dimana kita boleh buat pilihan untuk bayi lelaki ataupun perempuan. Disamping tu, kita boleh letakkan nama bayi pada tuala, selimut.. Haaa, menarik bukan?

Jom tengok contoh sikit, apa antara yang ditawarkan di Lovingly Signed ni. 

1. Blanked & Towel







Dekat Lovingly Signed Hong Kong ni, ada pelbagai design untuk balnked dan towel yang sangat comel untuk anak anak. Cik mimi rasa dah jatuh hati pun ada tau bila tengok anak anak yang comel macam ni. 

2. Clothing



Rasanya ibu-ibu la paling excited nak belikan baju untuk anak anak yang comel kan.. Bagi mereka bergaya. Jom tengok antara pilihan yang ada di Lovingly Signed Hong Kong ni. 
Dekat situ, ada pilihan warna juga tau. So boleh la buat pilihan mengikut kehendak hati. 

3. Toys & Accessories



Dekat Lovingly Signed Hong Kong ni, banyak soft toy yang ada tau. Ehhh, cik mimi yang tengok pun rasa geram. Comel comel semuanya. 
Ni bukan anak perempuan aje yang suka ni, silap silap anak lelaki pun nak juga. 

4. Gift







Untuk gift ni, ibu-ibu tak perlu risau. Sebab gift ni ada untuk baby boy and girl. So kita boleh personalized gift kan dia sahaja contohnya macam letak nama anak tu ada barangan tersebut. 
Cik mimi suka set hamper macam ni. 
Rasanya kalau ada yang hadiahkan set hamper macam ni boleh buat teruja 3hari 3malam ni. Hehehe

Okay, kalau korang nak tahu lebih lanjut lagi tentang Lovingly Signed ni, korang boleh terjah >> Lovingly Signed Hong Kong << dan cuci mata tengok apa perkhidmatan yang mereka sediakan. 



PENGHANTARAN DALAM HONG KONG

Penghantaran adalah Percuma dari Caj untuk semua tempahan yang akan dihantar di Hong Kong dan mengambil masa antara 2 hingga 3 hari bekerja.

PENGHANTARAN ANTARABANGSA


Okay, bagi yang berminat, jangan risau. Ada juga disediakan penghantaran luar dari Hong Kong. Cas akan di caj apabila kita checkout dan bergantung apda harga yang ditawarkan. Dan ianya mengambil masa antara 4 hingga 8 hari bekerja. 


Bagi korang yang berminat untuk tahu lebih lanjut tentang Lovingly Signed ni, jangan lupa follow :-

Facebook : https://www.facebook.com/lovinglysigned

Instagram : https://www.instagram.com/lovinglysigned/

Pinterest : https://www.pinterest.com/lovinglysigned

7 comments

  1. Lawa2 suka tgk bear2 tu.. Warna pun cantik, soft sesuai utk baby2

    ReplyDelete
  2. Bagus juga kan ada website ni. Senang nk order bg hadiah kt orang dpt baby..hehe

    ReplyDelete
  3. Suka website ni sebab boleh custom letak nama baby .. mesti yang menerima hadiah ni suka sangat kan..

    ReplyDelete
  4. tentu lebih bermakna bila boleh personalized

    ReplyDelete