Tuesday, 3 September 2019

SEGMEN : REFRESH MY BLOGLIST

Hai readers! 
Rasanya kan dah la cik mimi tak join segmen macam zaman dulu-dulu. Lebih kurang macam 6 tahun lepas macam tu. Zaman aktif bersegmen.
Rasa macam diri sendiri nak buat segmen, atau giveaway. Ada ke yang sudi join ek?
Tengah memikir mikir ni. Risau takde sambutan je.
Tak best la pulak kan?

So, sambil sambil blogwalking ni, yang mana sempat cik mimi tinggalkan jejak tu, cik mimi tinggalkan jejak. Mana yang sempat ternampak giveaway ke, segmen ke, cik mimi cuba join. Sebab rindu laaaaa..

https://thisni3zahata.blogspot.com/2019/08/segmen-refresh-my-bloglist.html

Okay, kalau kengkawan nak join sama segmen ni, klik je banner kat atas ni ekk.. Cik mimi ni pun sambil menyelam minum air gitu.. Kalau korang ada buat contest ke, giveaway, segmen jemput la cik mimi sama ekk..




promosi terkini produk produk cuckoo di e brandstore paksu store

4 comments:

Sponsor

Comments