Friday, 2 August 2019

Hello Ogos 2019


Assalamualaikum, Hai readers..
Erm.. Sekejap je dah masuk bulan 8 kan..
Lagi beberapa bulan je kita bakal meninggalkan tahun 2019 ni..

Macam mana dengan azam dan impian kengkawan?
Kalau tanya Cik Mimi ni, tak tahu la haritu ada pasang azam dan impian apa.. 
Ahahaha..

Cuma yang ingat, nak baikkan diri dari sakit tu.
Syukur Alhamdulillah.. Dan 6bulan pun berlalu.
Then now Cik Mimi makin sihat Alhamdulillah..
Malah kalut sentiasa dengan anak-anak..

Didoakan hadirnya bulan Ogos ni, Allah sentiasa mengalirkan rezeki yang tidak putus-putus..
Bagaikan air dilautan..
Seluas lautan yang terbentang buat Cik Mimi dan kawan-kawan yang lain juga..

Kalau ada rezeki, nak perluaskan lagi job sebagai seorang blogger ni..
Nak jadi seorang blogger yang dikenali..
Dikenali sebab chantik  .. Ehhh bukan..
Hahahaha.. Matilanak kena kecam..
Tapi kerana hasil kerja la kan..






Nota : Tetiba terpikir, musim cuti sekolah dah nak muncul tak lama lagi.. Macam nak holiday je.. huhuhu.

 










biomineral-penawar-penyakit-dan-masalah-kesihatan-yang-mujarab-dan-semulajadi






No comments:

Post a Comment

Sponsor

Comments