SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION Penyegar Dan Pelembap Kulit Wajah.

Saturday 6 July 2019

SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION Penyegar Dan Pelembap Kulit Wajah. 


Hai readers semua. Tanpa berlengahkan masa, harini cik mimi nak share tentang satu produk baru dari Safi iaitu Safi Balqis Oxywhite Hydrating Lotion. 

Rata rata ramai dah menggunakan safi ni kan? Mungkin cik mimi agak lambat sikit nak cerita. Tapi cik mimi dah gunakannya. Tengok feedback dari kawan kawan kata produk ni best, so why not kita pun sama sama mencuba kan.



Nak cantik, nak baikkan kulit, tak boleh kedekut. Betul tak? Okay, kenapa cik mimi tertarik nak gunakan safi balqis ni? Okay, sebelum ni cik mimi pun ada gunakan produk dari Safi juga. Dan tengok hasil dia okay. Tak menghampakan, so berani la nak cuba Safi Balqis Oxywhite Hydrating Lotion ni pula. 

Dan sebenarnya, cik mimi ni sejenis manusia yang walaupun produk tu mahal dan orang kata terbaik, tak tentu lagi serasi dengan muka cik mimi ni. Pernah juga pakai produk lain yang bila pakai tiba tiba muka rasa berpeluh peluh .Pastu cik mimi rasa macam badan semacam. Badan rasa panas, macam orang tak cukup oksigen. Haaa  nampak macam "betul ke boleh jadi sampai macam tu?", ye cik mimi jenis macam tu. 

Kalau tak serasi dengan sesuatu produk tu, try la pakai dalam 2x,so memang tahu la serasi ke tak dia. So, memang cik mimi letak tepi je la produk tu atau bagi la pada kawan kawan yang guna. 


Klik gambar untuk zoom

Dan lagi satu kenapa cik mimi cari Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydrating Lotion Ni, ianya merupakan produk 2in1 macam tu. Berfungsi sebagai penyegar dan pelembab. Disebabkan lepas oepration kulit muka mudah kering dan kusam, haruslah cik mimi cari produk yang boleh melembapkan kulit wajah kan. Nak cantikkan kulit mudah sebenarnya. Kalau kita pandai cari produk yang betul. 




Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydrating Lotion mempunyai kandungan isipadu 100ML, cik mimi yakin boleh tahan lama. Mengikut pada penggunaan la. Sebab macam cik mimi guna ni hampir sebulan. Tengok masih banyak lagi. Tak sure berapa bulan boleh tahan. Maybe lebih dari 3bulan macam tu. Sebab pengunaan yang disarankan ialah sehari 2x. So cik mimi gunakan pada waktu pagi dan juga pada waktu malam. 



Jom kita baca detail penuh tentang Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydrating Lotion ni.

🌹Ianya Gabungan formulasi penyegar & pelembap dalam satu langkah untuk penjagaan kulit yang ringkas namun memberikan kesan lembapan yang optimum. 

🌹Safi Balqis OxyWhite Losyen Pencerah Menghidrat bertindak :

• Memberikan 2x penghidratan dan kesegaran dengan satu penggunaan.

• Meningkatkan rintangan perlindungan kulit untuk mengunci lembapan secara mendalam dan optimum sepanjang hari dengan 5 jenis Hyaluronic Acid :
✔️Macro Hyaluronic Acid
✔️Nano Hyaluronic Acid
✔️Bio-Hyaluronate
✔️Oligo-Hyaluronic Acid
✔️Super Nano Hyaluronic Acid

• Mudah meresap ke dalam kulit tanpa meninggalkan kesan melekit

• Mencegah kulit menjadi gelap akibat radiasi infrared (IR) dengan pelindung IR.OXYWHITE = NANO OXYGEN + NANO BIOWHITE



Nano Oxygen membebaskan oksigen tambahan ke dalam epidermis kulit agar segar, bermaya dan berseri manakala Nano BioWhite memperlahankan kesan pembentukan pigmentasi untuk tona kulit sekata dan cerah sempurna.




Untuk cara penggunaannya pula, Sapukan pada keseluruhan wajah muka, tepuk muka dengan lembut (dap dap kan ia) sehingga kita rasa lotion ni menyerap ke dalam kulit muka. Mudah kan?

Dan jangan risau okay, Safi Balqis ni selamat digunakan, dan dia juga mempunyai sijil halal pada label botol. Tak perlu rasa was-was.

Mungkin ada yang nak tahu, dimana nak cari Safi Balqis ni kan? Okay, boleh cari di pasaraya berdekatan ataupun boleh juga cari di Watson dan sebagainya. Untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik, boleh gunakan bersama pencuci mukanya. 


Jangan lupa dapatkan segera okay, kita kekal cantik bersama Safi Balqis 😘

#SafiBalqis
#safiMY
#SafiHydrationLotion        

28 comments

  1. Assalamualaikum. Salam singgah dari Syaza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam. Terima kasih sudi singgah sini. 🙂

      Delete
  2. Thanks for sharing, sukses terus..
    Kunjungi juga http://bit.ly/2RQiCms

    ReplyDelete
  3. ramai dah cuba feedback pun bagus kan

    ReplyDelete
  4. Baguskan safi ni, zira pun suka ini Pakaging baru safi ke?

    ReplyDelete
  5. I see lots of people using this. Looks good

    ReplyDelete
  6. Wah ada 5HA tu. Elok sangat untuk kulit ni.

    ReplyDelete
  7. wah bagusla ade sijil halal dekt botol..memng diyajini ni..lagi pun dua dalam satu kan..jimat sangat..penyegar dan pelembap..

    ReplyDelete
  8. hrga dia pun berpatutan kan.. Safi jenama yg dipercayai dan ada rnd dia sendiri

    ReplyDelete
  9. Bonde dah guna, memang best 2 in 1 penyegar dan pelembab dlm 1 botol mudah nak pakai.

    ReplyDelete
  10. Bonde dah guna, memang best 2 in 1 penyegar dan pelembab dlm 1 botol mudah nak pakai.

    ReplyDelete
  11. ramai yang pakai product ni pun feedback bagus

    ReplyDelete
  12. Saya suka produk kecantikan Safi. Sebelum ko memang pengguna tegar. Sekarang ni cuma tinggal pakai scrub dan pencuci muka je. Yang lain tak sempat nak apply dan terus tak beli lain sebab yang sebelum ni dah expired. Bole la cuba nanti

    ReplyDelete
  13. Banyak sungguh produk Safi ni kan? Dulu hanya syampu ajer. Safi yang ni tak pernah jumpa lagi tapi kita pakai Safi Hijab Mist tu. Best juga. Nanti kalau ke Watson nak cari.

    ReplyDelete
  14. ohh mcm menarik jugak yea Safi Oxywhite Lotion nii..2 in 1 rupanya, bagus jugak tuu dan tgk dr fungsi2 pon mcm best je try hehe. Nnt bolehlaa tgk2 more 😁

    ReplyDelete
  15. Kaum wanita tidak sekali melepaskan produk ini, kerana kecantikan tidak dpaat dipisahkan dengan diri mereka

    ReplyDelete
  16. Ramai betul orang guna produk safi ni ya. Tengok kawan2 dok pos kata bagus produk ni.

    ReplyDelete
  17. bagusnya safi dah perkenal produk mereka yang baru. bila umur dah meningkat memang nak sangat cari produk untuk pastikan kulit cantik dan terjaga dari kesan penuaan. bolehla cuba safi oxywhite ni

    ReplyDelete
  18. Rawlins pun sejenis macam u, mahal tak semestinya sesuai dengan kulit Rawlins.
    Dulu pernah try satu jenama yang mahal, tapi sekali pakai nampak dah kulit Rawlins jadi merah dan macam nak mengelupas. Terus Rawlins stop.

    ReplyDelete
  19. Bagus nya ada produk 2in1 macam ni. Macam Julia ni selalu x menang tgn nak pakai satu-satu produk dgn anak yg duk meleseh aje. So senang sikit mcm ni kan.

    ReplyDelete
  20. Kite guna jugak produk ni.. mmg bagus sgt..

    ReplyDelete
  21. Produk baru ekk? Macam2 dah produk dr safi kan..boleh lah nanti sis cuba yang ni jugak. Sis lebih suka produk2 macam ni dr yang mahal2 tu coz senang repeat pembelian..hehehe

    ReplyDelete
  22. Senang 2 in 1...boleh bawa travel mana-mana pun kan

    ReplyDelete
  23. nampak macam best je..suka sangat dengan produk Safi. Sekarang guna toner oxy, nanti boleh lah cuba yang ni pula..2 in 1 gitu..jimat..

    ReplyDelete
  24. Jenama Safi memang terbaik dan diyakinij. Suka dengan inivasinya semakin diperbaharui setiap tabun. Harga uang ditawarkan juga cukup berpatutan

    ReplyDelete
  25. Lia pun jatuh hati sangat dengan produk ni. Tekstur dia ringan & senang nak apply kat kulit wajah. produk terbaru dari safi ni memang terbaik.

    ReplyDelete
  26. My skin a bit sensitive and never try this product. Maybe it's time for me to try this product. Thanks for sharing

    ReplyDelete
  27. Mouse mommy also try out the product, will share with you my experience too!

    ReplyDelete