Biomineral | Solusi Alternatif Kepada Pelbagai Masalah Kesihatan Tubuh Badan.

Monday 29 April 2019

Hai readers, selamat pagi..
No monday bluess okay, pagi isnin kena la buat kerja dengan semangat sebab hari pertama mulakan kerja balik. Rindu pulak zaman kerja dulu..

Bercerita pasal kerja, pagi ni kita mulakan kerja menaip seperti biasa. Mencari maklumat baru untuk dikongsi dengan kawan-kawan semua.
Ilmu ni perlu dicari kan.. Dan kalau ianya memberi manfaat kepada semua, perlulah dikongsikan..

Pagi ni terbaca kisah Biomineral pula. Ianya dikatakan macam solusi Alternatif kepada pelbagai masalah pada tubuh badan seseorang. Tapi ianya bukanlah sejenis Ubat tau. Haaa, jangan ingat ianya Ubat pula..

" Biomineral adalah Rahsia Asas Kesihatan yang merupakan Pati Mineral Beralkali mampu menjadi penawar penyakit yang mujarab kepada kesihatan manusia. Ianya merupakan solusi alternatif kepada pelbagai penyakit dan masalah kesihatan dalam tubuh badan manusia. "

1
Info penuh boleh layari : lottepi.com/penawar-penyakit-yang-mujarab-biomineral

Mesti ada yang nak tahu, macam mana Biomineral ni boleh jadi sebagai Penawar kan?
Penawar tau.. tapi dia bukan sejenis ubat. Yela, kalau kita tahu kita ada sakit apa-apa, mesti kita nak cari penawarnya kan? Betul tak?

Dari apa yang kita baca ni kan, Tahukah ANDA.. Hampir semua kehadiran penyakit dalam tubuh badan manusia adalah berpunca dari kekurangan mineral dalam tubuh dan keadaan tubuh yang mempunyai keasidan badan yang tinggi!

Oo.. maknanya, badan kita ada kekurangan sesuatu la ye, sebab tu dengan mudah penyakit datang.. Takut pula bila baca, apatah lagi kita pun baru je lepas operation kan. Lagi kena berjaga-jaga. Kena get ready, cari penawar untuk elakkan ianya berulang kembali..

Ni kita share sikit perkongsian dari blog ni ye..




Selain tu, penyakit boleh datang sebab dari permakanan kita juga kan.. Yang ni kita biasa juga dengar, sebab tu juga lepas kita disahkan ada ketumbuhan haritu, dan dah lepas operation ni kita kena juga jaga-jaga makan.. Jadinya kita kena la berhati-hati dalam pengambilan makanan seharian kan..


Saja la kita nak berkenapa kena ambil biomineral ni.. Sebab dia boleh tengok kat bawah ni ye..



" Biomineral pati mineral dari laut dalam Australia merupakan alternatif terbaik untuk permasalahan anda. Bukan takat mudah guna, pelbagai guna dan TERBUKTI BERKESAN dengan ratusan testimoni. "


Biomineral mengandungi 100% Mineral Semulajadi yang diekstrak daripada kedalaman Air Laut Dalam antara 250 hingga 1500 meter.


Biomineral mengandungi lebih daripada 90 nutrien mineral dan unsur surih termasuk magnesium (Mg), kalsium (Ca) dan kalium (K) yang berbentuk ionik. Untuk mengekstrak produk ini, Biomineral melalui proses Evaporasi Solar secara semulajadi, di mana garam diasingkan, dan hasilnya adalah mineral yang kaya dengan Magnesium, penuh dengan mineral utama dan surih yang sama seperti yang terdapat dalam air laut.

Siapa yang sesuai untuk mengambil Biomineral ni? Mesti nak tahu kan?

Biomineral ini sesuai untuk semua peringkat umur tidak kira apa jua tahap kesihatan mereka. Biomineral ini sesuai untuk bayi, kanak-kanak, orang muda, orang dewasa, warga emas, orang yang sakit dan juga orang sihat yang mahu mengekalkan tahap kesihatan mereka.


Biomineral ini untuk semua termasuk manusia, tumbuh-tumbuhan dan juga haiwan!


Biomineral Ini Berfungsi Sebagai Apa Dalam Membantu Kesihatan Badan Kita?

✔️ Meneutralkan keasidan badan
✔️ Makanan untuk sel2 badan
✔️ Melancarkan sistem saraf tubuh
✔️ Membantu menstabilkan gula dalam darah
✔️ Membantu menurunkan tekanan darah tinggi
✔️ Menguatkan otot jantung
✔️ Meremajakan badan kita
✔️ Menyahtoksinkan sel & usus
✔️ Anti-oksidan yang berkesan
✔️ Membina kuasa penyembuhan diri

✔️ Meningkatkan kesihatan sel & usus

Dan banyak lagi..

Bagaimana Cara Menggunakan Biomineral?


Biomineral boleh digunakan dengan pelbagai cara termasuklah untuk minum, dicampur dengan air dalam botol sprayer, disapu ke bahagian badan atau mencampurkannya dengan minyak urut untuk urutan strok dan sebagainya.

1.  Untuk Minum

Sukatannya adalah seperti berikut. Titik 15 titik Biomineral dalam botol air 1.5 liter kemudian isi air penuh. Minum dari bangun tidur pagi mungkin tengah hari atau petang sudah habis. Ulang buat lagi bancuhan tersebut seperti sukatan yang diatas. Jika anda boleh habiskan 2 botol satu hari, sudah baik dan memadai kerana anda sudah dapat 30 titik Biomineral bersama 3 liter air minum. * mineral akan berfungsi dengan baik dalam badan memerlukan jumlah air yang mencukupi. Anda boleh sesuaikan dengan botol berdasarkan dengan sukatan yang dinyatakan diatas ini.

2. Untuk Spray

Biomineral juga boleh dicampur dengan air dalam botol sprayer kecil untuk dibuat semburan pada muka (masalah jerawat/jeragat), masalah kudis (di kaki, tangan dan badan), masalah lumpuh/strok, masalah kegatalan, masalah kayap, sakit otot/sendi dan pelbagai masalah penyakit yang lain.

Dapatkan botol sprayer yang kecil, titik 10-15 titik Biomineral kemudian dicampur air. Kemudian spray pada bahagian badan dan kulit yang bermasalah. Lakukan dengan kerap untuk kesan yang cepat dan mujarab.

3. Campur Dengan Minyak Urut

Untuk urutan badan dan tubuh yang bermasalah boleh juga disapu terus Biomineral ke bahagian tubuh yang sakit atau bermasalah. Tetapi ianya akan sedikit kesat disebabkan kandungan mineral didalamnya. Oleh itu disyorkan kepada anda mencampurkan Biomineral kedalam botol minyak urut jika ingin melalukan urutan tubuh untuk penyakit strok, sakit otot dan sebagainya. Titik 15 titis Biomineral kedalam botol minyak urut untuk digunakan bersama minyak urut.

4. Dicampurkan Dalam Masakan.


Biomineral boleh dicampur dalam masakan seharian kita atau untuk orang sakit. Ianya sebagai penambah perasa masakan yang enak! Boleh juga dititik dalam minuman seperti kopi, teh dan nescafe atau juga minuman kegemaran anda.

Ni antara cara yang kita boleh gunakan bila kita mengambil Biomineral ni. So, kita tak mau guna cara ni, kita boleh gunakan cara lain.

Panjang lebar juga perkongsian kita kali ni kan.. Heheh.. Ingat nak share sikit-sikit je. Tapi kalau kengkawan nak dapatkan info penuh tentang Biomineral ni, kena terjah blog lottepi.com/penawar-penyakit-yang-mujarab-biomineral ni tau. Sebab apa yang kita share ni tak la sepenuhnya yang ada dari situ..

Kalau nak buat pembelian terus, nak tahu harganya dan maklumat lain,boleh la terus contct number penjualnya..


Saja nak last story, kita share sikit pasal testimoni nya ya..

Testimoni Pengguna Untuk Tambah Tenaga


Testimoni Pengguna Masalah Sakit Ketika Period & Period Yang Tidak Teratur


Bagi orang perempuan ni, masalah yang sering terjadi bab period tak teratur la kan. Risau tau sebenarnya kalau masalah tak teratur ni. Salah 1 yang kita selalu dengar orang kata, susah nak mengandung bila dah berkahwin ni. So, kalau sesiapa yang ada masalah ni seawal remaja, cuba la cari penawarnya ya. Cuba la Biomineral ni salah 1 nya. Mana tahu serasi dan sesuai dengan badan kan..

Sebenarnya banyak juga testimoni yang kita tengok. Tapi nak share semua kat sini macam banyak pulak. Apa kata korang terjah je link kita bagi tadi tu..
Semoga sesikit sebanyak perkongsian kita ni dapat membantu kawan-kawan. 

25 comments

  1. Just wondering . Is it approved by kkm? Be careful, in certain conditions such as kidney disease, giving potassium can be dangerous

    ReplyDelete
  2. wah.. banyak cara nak guna nya yea.. boleh spray kat muka jugak ye bagi yg ada masalah jerawat.. kudis semua

    ReplyDelete
  3. wah byk kegunaa die ye..tq sharing sis

    ReplyDelete
  4. Adoii bab2 makan ni mmg byk yg berasid..biasalah makanan kat msia ni..x boleh nak elak..jdnya perlukan biomineral ini utk naturalkan balik tektur dlm badan..betul ke?

    ReplyDelete
  5. Uikk titis dlm air jerk ye.. mudah sgt... menarik ni..

    ReplyDelete
  6. Baru tau pasal biomineral ni.. Banyak juga kelebihan dia ye.. Air bukan biashe biashe ni.. Hewhw..

    ReplyDelete
  7. Bagus juga produk ni, banyak tempat booeh guna. Mudah je pakai

    ReplyDelete
  8. Baru tau ada product ni, will check out more ya.

    ReplyDelete
  9. produk ni dapat kelulusan kkm tak? hehe bukan apa skrg ni lambakan produk sgt risau juga kan. tapi tgok khasiat dia mcm bagus. harga dia pula macam mana ya? since when produk ni dah ada

    ReplyDelete
  10. Kalau jenis yang tak boleh makan ubat air atau ubat pil, ni bagus sangat nak guna.

    ReplyDelete
  11. Dulu pernah guna juga mineral garam macam ni. Tapi lupa branda apa. Rasa payau2 macam tu. Kalu serasi bilehlah makan/minum ni

    ReplyDelete
  12. aida memang amalkan something like this.
    from qaseh gold. lama sgt dah gunakan.
    utk famili, termasuk emak & abah.
    ada kelulusan kkm. lama dah produk tu, alhamdulillah. sesuai sgt.
    this one surely the same lah kan.
    sesuatu yg bagus, kita mesti amalkan.

    ReplyDelete
  13. first time tahu ada produk ni. sekarang ni memang kena jaga pemakanan. satu lagi kena ambil tahu dan buat kaji selidik dulu sama ada produk yg kita nk makan tu betul2 berkesan atau sekadar memudaratkan sahaja. terima kasih share ya :)

    ReplyDelete
  14. I have tried this before, I think Elken used to have this too and also other brands out there. They say it is good but it is a temporary solution after all. Hope it will benefit some people through this. thanks for sharing

    ReplyDelete
  15. First time dgr pasal produk ni. Bagus ya..banyak fungsi dia. Kalau ada kelulusan kkm dn tidak memudaratkan bolehlah dicuba nanti

    ReplyDelete
  16. Wow hebat boleh buat urut dan juga boleh buat masakan hurmmm... Takut juga sebab ramai blogger tulis dah kena dengan produk yang tiada pengesahan KKM ni hati-hati yer ....

    ReplyDelete
  17. pertama kali tau pasal produk ni..banyak fungsi dia ye..boleh masukkan dalam makanann..tapi tak berani lagi nak cuba

    ReplyDelete
  18. Pernah baca pasal mineral ni dulu. Nampak menarik dan kalau harga tidak mahal, boleh la Mat Drat cuba nanti.

    Nak kena baca dulu detail dan juga testimoni. Testimoni penting utk product product mcm ni

    ReplyDelete
  19. First time
    Dengar jenama ni. Teruja juga tgk cara penggunaannya. Senang dan praktikal. Boleh rekomen kat kawan2

    ReplyDelete
  20. tak pernah dengan brand ni tapi dulu ada jugak guna pati mineral ni. Bila nak minum atau masak akan titik sikit masuk dalam makanan/minuman. Good for our health

    ReplyDelete
  21. Wahh, ada jugak produk biomineral macam ni ehh. Nad tak pernah lagi produk tambahan macamni. Pelbagai jugak kegunaan dia tu. Yang best boleh spray dekat muka jugak, dah macam mist dah.

    ReplyDelete
  22. Ni kira dalam kategori supplement jugak lah kan? Bagus kalau jenis yang betul2 ada khasiat macam ni. Manfaat untuk diri.

    ReplyDelete
  23. wah nampak menarik betul produk ni ya. 1001 khasiat ke ni. magic betullah.

    ReplyDelete
  24. rasa macam pernah dengar pasal produk nih sebab dia titis dalam air then kita minum ....nanti nak cuba jugaklah

    ReplyDelete
  25. This is very new to me, i tak pernah take this kind of supplements. Nanti i go check it out.

    ReplyDelete