Imbas Kembali Januari 2019

Tuesday 5 February 2019



Assalamuaikum.. Hello readers..
Ehhh dah 05 Februari dah harini kan.. Sekejap je masa tu berlalu.
Alhamdulillah.. Dah 2 minggu berlalu.. 2 minggu dah kita operation. Ehh cepat pulak rasanya. Macam tak percaya.

Entri Harini sekadar kenangan. Kenangan sebulan untuk Januari 2019.

Syukur Alhamdulillah.. Berjaya harungi segala dugaan di bulan Januari dengan baik. Syukur Allah permudahkan segala urusan. Urusan getir dalam hidup yang perlu dilalui. Diuji sakit. Dan perlu jalani pembedahan.

Untuk bulan januari, rasanya kehidupan kita banyak juga di hospital. Urusan kesihatan sepenuhnya. Admit ward di Terendak. Admit ward di HSI pula.. 

Syukur, dalam kekalutan, semua berakhir dengan baik. Dan untuk bulan januari ni juga, zara terpaksa cuti sekolah untuk tempoh yang panjang. Rasanya dia sempat sekolah dalam 7hari macam tu. Selebihnya cuti sehingga sekarang. 

Bermulanya bulan Februari ni, diharapkan kita akan sembuh dengan cepat. Nak pulih sepenuhnya kalau boleh. Tangan belah kiri dibahagian bahu masih ada rasa ketidakselesaan. Nak kata macam lenguh, tak tahu la nak kata. Kesan operation. Hope lepas ni murahkan rezeki juga sebagai seorang blogger hendaknya.. 🤗

5 comments

  1. moga kembali sembuh seperti sedia kala

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh. InsyaAllah masa lain datang akan lagi baik.

    ReplyDelete
  3. Semoga cepat sembuh Mimi .Anggap apa yang berlaku ada hikmahNya .Allah uji sebab dia sayang kita. Semoga Mimi terus kuat dan tabah hadapi ujian yang menimpa

    ReplyDelete