Huggies Dry Pants Dengan 5 Kali Ganda Penyerapan Terbaik.

Monday 24 December 2018

Huggies Dry Pants Dengan 5 Kali Ganda Penyerapan Terbaik.

Hi readers tersayang..
Jom kita bersembang sikit. Bila kita bakal menjadi ibu dan ayah buat kali pertama, apa agaknya yang kita akan risaukan?

Dan.. Nak tanya juga la kan lagi lagi kengkawan yang dah bergelar ibu dan ayah ni..
Ada tak perkara penting yang sentiasa menjadi kerisauan dalam diri? 
Mesti ada kan? Mustahil takde. Lagi-lagi kalau anak tu masih kecil. Belum pandai berkomunikasi sepenuhnya kan?

Perasan tak, bila kita bakal menimang cahaya mata buat kali pertama, bila mana kita perlu membeli barang keperluan, mesti kita akan membuat pilihan, sehinggakan ke lampin pakai buang pun, kita akan pening pikir lampin pakai buang jenama apa yang terbaik untuk digunakan untuk anak yang bakal lahir tu kan?

Sejujurnya la.. 
Masa bakal dapat anak pertama dulu kan, kita memang mencari cari tau, lampin pakai buang mana yang terbaik. Walaupun bakal anak tak guna lagi, kita kena bijak pilih. Sebab? Baby ni kan kulitnya sensitif. So, nak elakkan dari perkara tak diingini, perlulah kita bijak memilih. 

Dan hari ini, kita nak share dengan semua pembaca la, tentang lampin pakai buang dari Huggies iaitu Huggies Dry Pants. Rupanya ramai ibubapa di luar sana menjadikan Huggies Dry Pants ni sebagai pilihan untuk anak mereka.

Jom kita ketahui lagi, kenapa Huggies Dry Pants menjadi pilihan.


- Huggies Dry Pants menjadi pilihan kerana mempunyai kadar serapan yang baik dan pantas. Ini kerana, ia mempunyai 1000 lubang mikro pantas serap yang membantu dalam kawalan serapan yang menyeluruh ketika digunapakai.

Lihatlah bagaimana pantasnya Huggies Dry Pants menyerap basahan berbanding lampin pakai buang jenama biasa di pasaran di dalam video di bawah:





- 5-way comfort fit yang ada pada Huggies juga membuatkan ia mempunyai regangan yang lebih baik serta keanjalan pada pinggang dan celah kelangkang bayi di mana ia tidak mudah bocor dan terlucut.

- Huggies dikatakan mempunyai lapisan yang lembut, dalam membantu mengawal masalah kulit yang sensitif. Kulit bayi tidak mudah melecet walaupun dipakai di dalam tempoh masa yang lama.


- Penyerapan terbaik. Lapik Bertekstur Lembut menyerap air kencing dengan cepat untuk mengekalkan kulit bayi sentiasa bersih dan kering. Ini dapat membantu anak kecil dalam mendapatkan keadaan yang selesa serta membantu anak mendapatkan tidur yang lena pada waktu malam.

- Dilengkapi penunjuk kebasahan untuk membantu anda menentukan bilakah masa untuk menukar lampin. Bagi ibu yang kali pertama mendapat cahaya mata, ini dapat membantu anda untuk 'set time' bilakah waktu perlunya membuat pertukaran lampin anak anda.
Menunjukkan tahap tampungan kebasahan lampin, khas untuk kanak-kanak lelaki. Warna corak akan berubah dari kuning ke biru apabila bayi anda membuang air kecil; ini menunjukkan mungkin masa untuk menukar lampin*.

*Simpan di tempat yang dingin dan kering. Keadaan tempat penyimpanan yang tidak sesuai boleh menyebabkan penanda tampungan berubah ke biru sebelum digunakan.

- Daya penyerapan 2 kali ganda. Sememangnya ia menjadi pilihan untuk ibubapa. Demi mendapatkan keselesaan anak anda. 


Jangan risau, Huggies Dry Pants menyediakan lampin pakai buang dari size Newborn hingga size Xxl. Ini memudahkan anda untuk membuat pembelian dari permulaan untuk penggunaan kepada seawal bayi anda dilahirkan. 



Mungkin ada ibubapa agak keliru berkaitan dengan saiz yang bersesuaian untuk anak-anak. Boleh juga dapatkan saiz berdasarkan berat badan mereka secara anggaran. Contohnya :
- Size M : 6-12kg
- Size L : 9-14kg
- Size XL : 12-17kg
- Size XXL : 15-25kg

Kenapa perlunya Huggies Dry Pants sebagai pilihan anda?
Ini kerana, ia telah diuji secara klinikal, Teknologi pengekalan kekeringan dan pengudaraan lampin Huggies® telah terbukti secara klinikal++ dapat membantu mengelakkan ruam lampin atau dermatitis.
++Akin et al, Dermatologi Pediatrik, 2001.

Jom Dapatkan Huggies Dry Pants dari http://bit.ly/2LgcBwt sekarang.

44 comments

  1. Replies
    1. Betul. Kena suggest pada kengkawan tu ciknor. Hihi

      Delete
  2. Semakin canggih teknologi untuk lampin pakai buang juga kan? Huggies dengan produk terbaru mereka ni memang sesuai untuk si anak-anak kecil kan? Sekarang mereka boleh rasa lebih selesa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju. Anak anak kecik memang kena sentiasa rasa selesa.
      Baru la kurang meragam. Hehe

      Delete
  3. yeah my youngest son used to use this brand often. He is active and happy wearing it. Now parents can choose many brands available, this brand can try out too, maybe suitable for their kids too.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeahh.. Huggies mmbntu untuk sentiasa kekal aktif. 🙂

      Delete
  4. Parents mesti ramai yang lega dan cukup tidur sebab tak perlu selalu menukar lampin anak kan. Yang penting, ianya selesa dan selamat untuk anak-anak kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangat tu Rawlins. Lagi lagi kalau parent jenis bekerja. Sangat bijak la kalau memilih Huggies ni.

      Delete
  5. Penyerapan dia cepat.. Ptt la antara jenama pilihan ibu bapa.. Keistimewaan dan teknologi dia guna pun memang bagus.. Anak2 pun rasa selesa sentiasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu zaza. Dari situ dah nampak tahap kualiti dia. 🙂

      Delete
  6. haha this must be a good news for those parents with new born baby! no more leakage, no more frequent change of diaper, just use huggies dry pants with 5x absorption!

    How to deal with markets ups and downs?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Semestinya. Heheh..
      So pilihlah huggies. 🤗

      Delete
  7. Cepatnya Huggies serap semua cecair tu. Tak bocor pulak tu. Sure kulit sentiasa kering kan. No wonder ramai ibu yg suka beli Huggies ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Betul.
      Anak anak pastinya sangat selesa. Hehe

      Delete
  8. Anak² cx semua memang cx pilih huggies untuk dipakaikan sebab huggies memang kuasa penyerapan dia sangat bagus. Inikan lagi dah dinaik taraf menjadi 5kali lebih pantas kuasa penyerapan dia. Memang forever will be the best dypers for my kids! Highly recommended

    ReplyDelete
  9. Huggies dah improved? Wow... Yang dulu pun dah bagus opkos yang terbaru lagi bagus! Jenama yang dipercayai sejak anak pertama Nina. Walaupun harga nya a bit mahal tapi Huggies sangat berbaloi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harga dia tak la mahal mana. Kira sesuai dengan kelebihannya juga. Hee

      Delete
  10. Huggies indeed a good and famous brand and famous in baby product industry. They really have improve a lot now ya! I saw the test. It awesome and good for babies.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. huggies sekarang menjadi sebutan ramai. 🤗

      Delete
  11. Masa anak sis kecil dulu ada juga bagi diaorg pakai huggies ni, dari dulu memang bagus, dah ada teknologi baru ni sure lagi bagus. Anak selesa..mak sure lega..:D

    ReplyDelete
  12. Huggies memang jenama yang tak perlu dipertikai lagi kehebatannya. Bila ada anak kecil memang kena titik beratkan keselesaan anak .Huggies Dry Pants memang sesuai untuk anak anak sebab kadar serapan yang dimiliki memang superb dan sentiasa pastikan anak dalam keadaan kering dan selesa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak. ada anak kecik memang kena pilih dryper yang terbaik macam ni.

      Delete
  13. laju betul dia menyerap air, lepas ni kalau anak-anak pakai, takdela dapat ruam kulit. siap ada perubahan warna corak untuk tunjuk bayi dah buang air, senang bila nak tukar diaper hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Kelajuan yang max tu iday.
      Betul. Senang ada penanda tu.

      Delete
  14. Huggies ni salah satu jenama terbaik pilihan ibu bapa untuk anak-anak mereka. Anak buah kat rumah pun sama pakai brand ni. Setakat ni takde pun feedback negatif.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huggies dah menjadi 1 jenama yang dipercayai oleh ibubapa. Sebab tu takde feedback negatif. Hee

      Delete
  15. Huggies ni salah satu jenama terbaik pilihan ibu bapa untuk anak-anak mereka. Anak buah kat rumah pun sama pakai brand ni. Setakat ni takde pun feedback negatif.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huggies dah menjadi 1 jenama yang dipercayai oleh ibubapa. Sebab tu takde feedback negatif. Hee

      Delete
  16. Fadzi pun sebelum anak free diapers bulan lepas, memang pakai huggies. so far huggies ni one of the best diapers yang fadzi pernah pakaikan untuk anak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la. Huggies ni best sebab kadar serapan dia tu..

      Delete
  17. Diaper yang dpt serap urin dan kering dgn laju mmg best utk bayi ni. X adalah senang buat bum bum merah nnt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi.. Btl. So anak ceria, ibu gembira. 🤗

      Delete
  18. Huggies mmg terbaik pun. Sbb anak-anak buah semua pakai drypers jenis ni. Cepat kering dan yang penting x buat ruam kt budak2. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul. dalam masa sama, dia jaga sekali kulit anak anak kecil.

      Delete
  19. airah tak ada pengalam lagi pampers untuk anak.ni tengah kumpul pampers untuk newborn. kena try huggies jugak la macam ni

    ReplyDelete
  20. Huggies dray pan mmg bagus cucu kak pakai lgpun sng terus sarung jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi..
      Btl. Tinggl sarung je. Takyah susah2 gado dengan anak kecik.

      Delete
  21. Ramai betul suggest huggies ya
    Boleh buat stok ni kalau emergency sebab adira kulit sensitif tapi will give it a try to huggies since ramai suggestkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai yang suggest sebab ianya ternyata pilihan ibubapa masa kini tau. 🤗

      Delete