SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE Untuk Pencerahan Dan Kesegaran Feminin Wanita

Tuesday 27 November 2018

Hai readers!
Harini mama zara nak share la tentang satu produk baru yang baru dibeli ni..
Bila sebut tentang keintiman dan sebagainya, apa yang merisaukan?
Tentu banyak perkara yang dirisaukan, kan?
Sebab dibahagian itu semestinya perlu mempunyai penjagaan yang sebaiknya. Betul tak?


So, untuk harini, mama zara ni tertarik la dengan produk dari Sumber Ayu ni. Sebenarnya dulu masa zaman sekolah macam tu, memang pakai dah pun produk ni. Bak kata orang, nak menjaga tu kena la seawal yang mungkinkan?


Harini, rasa tertarik nak cuba sumber Ayu 3x whitening pearly white ni. Ehhh, bukan nak cuba. Tapi dah cuba dah pun. Rasanya ramai yang dan menggunakannya pun kan? Betul tak? Jom kita baca sikit info tentang Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White ni. Para suami pun kena la baca tau. Mana tahu nak hadiahkan buat isteri tercinta. Betul tak?


SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE untuk pencerahan dan kesegaran feminin wanita


Pernahkah anda tertanya-tanya, mengapa kulit di sekitar kawasan intim anda lebih gelap berbanding kawasan kulit badan yang lain? Sudahkah anda mencuba pelbagai kaedah yang berbeza untuk mencerahkan warna kulit di kawasan intim anda tetapi belum ada yang berkesan?

Adakah masalah ini membawa kepada kurang keyakinan diri dan menimbulkan masalah apabila bersama suami? Usah bimbang lagi! Kini dengan adanya Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White ianya dapat membantu anda mengurangkan masalah kulit gelap di area Miss V anda.

Anda tidak perlu berasa malu apabila menghadapi masalah di bahagian intim anda. Sudah pastinya anda tidak berseorangan, kerana terdapat ramai dikalangan wanita diseluruh dunia yang mempunyai kegelapan warna kulit di bahagian intim. Pelbagai faktor-faktor yang menyumbangkan kepada perubahan warna yang boleh menyebabkan kegelapan di bahagian intim seperti faktor usia, ketidakseimbangan hormon, penambahan berat badan, pemakaian baju yang ketat dan kebiasaan bercukur. Walaubagaimanapun, sudah tentu sekali anda berasa diri anda kurang tertarik dan akan timbul perasaan kurang selesa. Dengan adanya Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White, ia bukan sahaja mencerahkan kulit di kawasan intim tetapi ia juga dapat melonjakkan tahap keyakinan diri anda.

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White dimana kandungannya bukan sekadar 1, bahkan 3 ekstrak pemutih semulajadi yang membantu meringankan dan mencerahkan tona warna kulit. Ekstrak tersebut adalah licorice, bengkoang dan susu. Sejak berabad yang lalu, licorice sudah digunakan bukan sahaja oleh masyarakat Asia malah digunakan oleh masyarakat Yunani dan Mesir kerana keberkesanannya untuk mendapatkan tona kulit yang cerah. Manakala bengkoang mengandungi vitamin B1 dan C dimana ia dapat membantu memperlahankan proses penuaan dan memberikan kulit yang lebih sihat dan cerah bersinar. Susu pula bermanfaat untuk mengurangkan perubahan warna, memperbaiki tona kulit yang tidak sekata dan sekaligus mencerahkan kulit.  

Dengan memilih pencuci feminin yang mempunyai tahap keseimbangan kandungan pH 3.5 sehingga 4.5, ianya dapat menyumbangkan tahap keselesaan yang lebih kepada golongan wanita moden hari ini. Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White mengandungi tahap pH 3.5 yang berada dalam linkungan pH normal feminin iaitu dianatara 3.5 hingga 4.5, bagi memastikan kawasan feminin berada dalam keadaan yang selesa . Ia mengandungi bahan antiseptik semulajadi bagi mengelakkan bakteria jahat, bau yang kurang menyenangkan dan  kegatalan.

Selain daripada kayu rapet dan ekstrak manjakani sebagai ramuan tradisional, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White kini juga menggandakan kuantitinya untuk memberikan faedah yang lebih besar. Kayu Rapet dan ekstrak manjakani merupakan bahan semulajadi yang dapat membantu mengetatkan kawasan feminin dan ini dapat memberikan keyakinan yang tinggi kepada wanita moden serta memberikan perkahwinan yang lebih mesra.

Tambahan pula, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White adalah bebas alergen dengan wangian yang sederhana. Selain itu, ia juga memberikan keselesaan bagi pengguna yang berkulit sensitif dan memberikan kesegaran sepanjang hari. Bagi menghargai kepentingan pengguna yang beragaman Islam, Sumber Ayu 3X Pearly White diiktiraf halal.


Apabila ramuan-ramuan ini dibentuk menjadi 1, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White dapat membantu mengurangkan kegelapan kulit dengan cara mengurangkan pembentukan melamin dan seterusnya dapat membantu pertumbuhan semula kulit. Ianya juga dapat mengetatkan kawasan feminin dan mengawal kandungan pH disekitarnya.

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White kini dengan pembungkusan klasik yang diilhamkan mengikut bentuk badan wanita dan terdapat penambahbaikan dengan tekstur yang lebih lembut dan pekat. Produk ini boleh didapati dengan harga mampu milik dan didatangkan dengan 2 saiz berbeza iaitu 90ML dengan harga RM9.20 dan 200ML dengan harga RM15.50.

SUMBER AYU rangkaian produk penjagaan diri yang berkualiti tinggi dengan bangganya dibawakan kepada anda oleh WIPRO UNZA. Rangkaian Produk SUMBER AYU ini boleh didapati di pasaraya besar, pasar raya dan juga farmasi.

25 comments

  1. suka guna sumber ayu ni sebab lembut dan bau pun wangi je. airah pun baru cuba sebelum ni beli yang range sireh biasa tu je.itu pun lama gila nak tunggu habis.airah pun ada buat review jugak hihi

    ReplyDelete
  2. masih lagi bersama produk sumber ayu

    ReplyDelete
  3. yeah good to know of this as I am hunting to purchase for use. I need to go hypermarket to see if this brand available, it's my first time to know of this as I haven't try it yet. Glad you sharing this as now I know the price of it before purchase.

    ReplyDelete
  4. Kalau bau sireh ni mesti wangi kan. julia penah pakai tp jenama lain la. yg ni tak penah try lagi. elok la kalau amalkan pakai pencuci untuk jaga kebersihan kita. rasa bersih, selesa selalu kan.

    ReplyDelete
  5. pakai feminine wash lebih bersih dan ada manfaat yang lain juga

    ReplyDelete
  6. Wah, bagusnya ni sireh memang. Ni pakaging baru ke

    ReplyDelete
  7. Dulu mmg pakai jenama ni.. Tp yang botol lama.. Yg baru ni tak try lagi

    ReplyDelete
  8. Kita mampu tengok jer hehehe tapi sekarang ni dah banyak produk kesihatan khas untuk menjaga kesempurnaan dan kesihatan orang perempuan memang penting ni.. Kita tak tahu sangat cuma baca kat sini jer lah hehehe..

    ReplyDelete
  9. wah terbaru dari Sumber Ayu. menarik ni, penjagaan wanita.. tak pernah try yang ni.

    ReplyDelete
  10. Tempat khas memang kena pakai pencuci yang khas. Sumber ayu dah lama di pasaran memang dah dikenali. Bau dia pun sedap dan wangi..Bahannya pun memnag bgus.jadi amat sesuai untuk bahagian tertentu

    ReplyDelete
  11. Tak leh nak cakap lebih tapi produk macam ni bagus untuk menjaga kebersihan dlaman. Yelah kalau tak bersih kan boleh mengundang kepada jangkitan penyakit dan sebagainya. Boleh syorkan kat kakak ni.

    ReplyDelete
  12. Wah bestnya akak. Produk penjagaan wanita sumber Ayu ni memang bagus. Saya pun guna. Harga dah la murah. Senang nak dapat di farmasi. Hehe

    ReplyDelete
  13. Banyak komen kata best. Tulah rasa nak pakai jugak lah. Jenama ni dah lama kan so dipercayai. Harga pon murah.wanita kena jaga bahagian intim. Baru bertambah yakin kan. Luaran dan dalaman sama penting.

    ReplyDelete
  14. Saya pernah guna brand ape tah dulu tak ingat dah. Review Sumber Ayu ni macam best juga ya lagipun ia keluaran Unza iaitu jenama yang dah lama dan dipercayai pula :)

    ReplyDelete
  15. Ana dah lama guna Sumber Ayu ni dan ana recommend semua wanita untuk cuba. Produk ni memang bagus utk pastikan bahagian wanita kekal bersih dan yg penting dpt bantu mencerahkan bahagian tersebut.

    ReplyDelete
  16. orang perempuan kena amik berat kebersihan diri..dengan menggunakan sumber ayu at least dapat memelihara kebersihan seklaus mencantikkan...dah cuba juga hari tu dan memang best!

    ReplyDelete
  17. Oh wow! that looks good and I am keen to try this also. I will check out the product.

    ReplyDelete
  18. Kawasan intim ni kalau tak dijaga dengan rapi bukan setakat kulit gelap je tapi boleh menyebabkan gatal-gatal dan berbau kan... Qiya pun suka pencuci wanita Sumber Ayu ni, wangi je ada bau sireh, best sangat.

    ReplyDelete
  19. memang harus dan wajib dijaga bagaian keintiman nie.. harganya murah dan berpatutan.. boleh la AM cuba juga nnti yea..

    ReplyDelete
  20. Lia x pernah cuba feminine wash dari sumber ayu lagi. pernah cuba jenama lain. Memang kawasan intim kena ada cecair khas untuk lindungi dan merawat kan

    ReplyDelete
  21. Dari zaman sekolah memang pakai jenama sumber ayu untuk penjagaan intim. Rasa selesa dan kering sepanjang hari serta berkeyakinan

    ReplyDelete
  22. Bagusnya dah ada produk mcm ni,dulu kita cuci dgn air garam jer atau sireh..sng dah ada pencuci utk penjagaan intim

    ReplyDelete
  23. Produk sumber ayu nih udah familiar banget dan memang sangat bagus untuk perawatan feminin wanita. Aku pake loh...

    ReplyDelete