Printcious - Pilihan Gift Online Shop Tepat Dari Hati.

Monday 9 April 2018

Hai semua.. hari ni saya nak ceritakan sedikit tentang satu website yang sentiasa menjadi pilihan saya untuk membuat hadiah-hadiah untuk yang tersayang. Yang tersayang untuk suami, anak, ibu ayah ataupun kepada kawan-kawan iaitu Printcious.com - Gift Shop Online

Pilihan yang paling tepat untuk saya kongsikan disini ialah satu laman website yang saya rasa sangat memudahkan pilihan saya dalam pemberian hadiah.



Printcious Give From Your Heart


Printcious - “Precious Gift From Your Heart”.
Nampak tak, apa maksudnya? Hadiah yang datangnya dari hati. Hati siapa? Hati si pemberi kepada si penerima la..
Kalau pilih Printcious sebagai pilihan awak untuk merekacipta hadiah kepada yang tersayang, pastinya memberi sebuah kepuasan tau. Sebab ianya mempunyai nilainya yang tersendiri. Kerana Printcious adalah Gift Online Shop yang sangat menarik untuk dikunjungi.

Printcious menawarkan perkhidmatan untuk mereka cipta hadiah, lagi lagi untuk meraikan ulangtahun kerana Printcious merupakan online gift shop malaysia dan creative gifts shop malaysia.. Yang menariknya membolehkan kita melahirkan kreativiti sendiri. Nak tahu sejauhmana kebenarannya? Cuba awak terjah https://www.printcious.com/my/shop/home-and-living



https://www.printcious.com/my/shop/home-and-living


Sebelum ni saya memang dah beberapa kali menggunakan khidmat servis disini. Sebab rasa macam berbaloi dan kepuasan hati tu ada. Lagi-lagi bila tengok hasilnya yang sangat berkualiti.  Masa tahun lepas, saya ada create satu hadiah untuk Anniversary ke-4tahun tau. Bukan saya sahaja, malahan kawan pun pernah minta tolong saya create kan hadiah buat anak-anak mereka tau. So sweet mother sorang ni.



CARA MEMBUAT PESANAN
Website ni hanya menyediakan 4 langkah yang sangat mudah kalau kita nak mencipta hadiah kita tu. Saya dah beberapa kali gunakan khidmat di Printcious, dah ternyata rasa ssangat mudah la sehingga ke proses yang terakhir.
Kalau ikutkan, saya sekarang ni pun dalam proses nak buat satu hadiah untuk diri saya sendiri sempena birthday saya yang akan muncul pada 16 April ni.
Untuk birthday sendiri, sendiri buat hadiah pun boleh. hehe
Sebagai tanda kenangan.

Jom tengok cara atau langkah langkah untuk menggunakan website ni.

1. Masuk website --> https://www.printcious.com/my

2. Bagi yang baru pertama kali masuk, kena daftar dahulu ye.

Untuk mendaftar masuk, klik pada JOIN US.

3. Bila klik JOIN US, akan keluar seperti dibawah ini.

Kalau rasa nak mudah, boleh je klik pada LOGIN VIA FACEBOOK tu.
Yang dah pernah berdaftar, klik sahaja pada Already Have Account - LOGIN

Bila dah mendaftar, nanti akan nampak terpapar macam ni. So, awak boleh la pilih apa yang awak nak buat.


Sebenarnya, di Printcious ni kan pelbagai hadiah kita boleh create tau. Contohnya, boleh deko pada cawan Mug, boleh buat pada bantal, boleh buat puzzle, ceramic tile pun boleh, canvas, pada tshirt baju, tote bag, ehhh, banyak la pilihan. Tak terhad pada satu barang sahaja. Pilihlah bersesuaian dengan apa yang awak nak. 

Get 20% OFF and FREE SHIPPING above RM 90 today!

Sukacitanya nak beritahu ni, Printcious ni kan selalu sangatlah buat sale tau. Haritu saya orderkan 2 bantal untuk kawan. FREE SHIPPING tau! Bestkan? Bab macam ni la orang suka. Dah la dapat deko sendiri hadiah, lepas tu kos penghantaran FREE pulak.


Macam saya, pilihan yang menarik hati selalunya throw pillow tau. Sebab anak-anak suka. Boleh dipeluk-peluk. Lagi lagi letak gambar kenangan, lagi la anak teruja tengok. Rasa macam saat indah itu begitu berharga. Jom tengok macam mana cara untuk membuat tempahan di sana.


Bila saya pilih trhow pillow, akan keluar macam ni. So, untuk create untuk saya mengeluarkan ilham saya atas bantal tu, saya kena la klik pada " Create Your Throw Pillow Now "


Bila keluar macam ni, jangan risau tau. Disinilah tempatnya untuk kita mendeko, untuk kita mengeluarkan idea. Disini kita boleh masukkan gambar, boleh letak text. Kalau rasa nak letak background, boleh pilih.

Dan yang best sekali, boleh letak 2 gambar pada bantal tu ye. Depan dan belakang. So, jangan lepaskan peluang. Gunakan 2-2 side untuk nampakkan throw pillow awak lebih cantik.

Ni contoh yang saya create ye. Saya letak gambar dan text. Yang ni untuk bahagian hadapan bantal. Untuk bahagian belakang bantal saya memilih untuk meletak gambar sahaja serta backgound hitam. Contohnya dibawah ini.


Bila kita rasa puashati dengan hasil kretiviti kita tu, boleh terus klik DONE.


Bila saya klik DONE, terus terpapar macam ni. Dekat sini kita boleh tengok balik gambar yang kita letakkan pada bantal tu okay ke tidak. Dan kalau rasa macam tak puashati je, klik pada EDIT MY DESIGN AGAIN. Kalau rasa dah puashati, nak proceed order terus, boleh klik pada ADD TO CART.


Disini, nampakkan Printcious dah letak siap-siap kod diskaun disitu. So, kita boleh dapat diskaun dari mereka. Jadi bila rasa dah puashati, nak terus membuat bayaran, boleh klik pada CHECKOUT.

Kalau kita belum buat pengisian detail penghantaran, bolehlah isi ye. Pastikan alamat yang diberikan tu betul dan lengkap, supaya barang dapat diterima dalam keadaan baik dan selamat.


Jangan risau mengenai pembayaran. Pelbagai cara disediakan ye. Sekiranya secara online, bolehlah membuat pilihan pembayaran seperti diatas ini.

Macam mana? Mudahkan caranya? Nak tahu lebih lanjut mengenai Printcious boleh layari :


Website : www.printcious.com

Facebook : www.facebook.com/printcious
Youtube : www.youtube.com/c/printcious-gifts
Email : ask@printcious.com

Sebelum terlupa mengenai satu perkara lagi, Printcious juga menawarkan perkhidmatan percetakan Mug kepada customer yang berminat. Kualiti juga yang diberikan adalah yang terbaik. Anda Mungkin berminat untuk menghadiahkan kepada tetamu dalam sesuatu majlis tertentu. Boleh layari pautan ini untuk melihat perkhidmatan yang ditawarkan. Mug Printing Supplier

Saya mengesyorkan Printcious kerana mereka merupakan kedai online yang terbaik pada masa kini.

Photobooth. Rasanya ramai yang menggemarinya lagi lagi apabila membuat sesuatu majlis bukan? Mungkin ada yang tercari cari dimana boleh membuat sewaan photobooth dengan harga yang berpatutan? Disini, saya memberikan cara untuk anda melihatnya serta membuat tempahan. Layari Photobooth rental

Yang pasti photobooth yang sangat menarik disediakan untuk para tetamu yang hadir.


''If you are looking for best mug printing in malaysia, don’t forget to contact them''



12 comments

  1. Replies
    1. Jom ciknor buat sesuatu dengan Printcious. Hehe

      Delete
  2. Zaza baru je order 2 tshirt.. Tunggu sampai.. Tak sabar nk pakai nanti.. Order kt printcious jgk =)

    ReplyDelete
  3. Senang je nak design sendiri kan..bukan susah pun

    ReplyDelete
  4. Pernah juga order.. servis dia cepat :)

    ReplyDelete
  5. Sally pun selalu guna Printcious...selalu buat kalau nak bg gift kat kawan

    ReplyDelete
  6. produk dari printcious berkualiti..buat bantal kat sini sampai sekarang bantal tu masih elok..padahl dah cuci berapa kali dah..tak lusuh pun

    ReplyDelete
  7. bestnya , bagus website ni kadang kita nak beli 2-3 tak boleh kan. kena beli banyak baru di buat

    ReplyDelete
  8. Pernah order buat tshirt dekat sini..memang best..kitavreka sendiri..lepas ni nak buat bantal pulak la

    ReplyDelete
  9. nanti nak cuba order barang di sini.

    Jom sertai giveaway yg sdg berlangsung di blog Abam Kie? Terima kasih.

    http://www.zukidin.com/2018/04/spm-result-giveaway.html

    ReplyDelete