:: Sahabat Setia Blog Cinta Itu Indah ::

Shoplinks

Isnin, 9 Oktober 2017

Rasa Femilac Tu Macamane?


RASA FEMILAC TU MACAMANE? 

Haaaaa, pagi pagi nak cerita pasal rasa femilac pulak kak.. Ehh, mommy dah breakfast belum tu. Jangan skip pulak ye.. Lepas tu baru ambil femilac. Baru la baby kenyang menyusu pagi ni..
.
Femilac ni rasa dia sedap lemak-lemak vanila.. Ada rasa kurma juga tau. Senang kata memang sedap. Sekali kunyah mesti rasa nak kunyah dan kunyah lagi tau..😆
Ni bukan kita je kata tau, zara pun pernah mintak nak rasa. Sudahnya tak cukup sebab dia kata sedap.
.
Aihhhh.. dia ingat coklat biasa agaknya.. dia tak tahu tu milkbooster mama dia untuk menyusu adik Zhareef dia tu.
.
.
Lepas dah kunyah tu dapatlah rasa perubahan kat susu badan kita.. Momies Nak cuba?? mehh wasap kite www.wasap.my/601124181178/NakFemilac
.
.
#TeamKakNitaOhsem
#femilacmilkbooster #tetibebengkak

2 ulasan:

  1. Kalau rasa sedap memang mudah nak telan... zaman dulu punya ubat memang senak tekak nak makan...

    BalasPadam