Personalized Mug Terbaik Di WePrintGift!

Monday 23 October 2017


Personalized Mug Terbaik Di WePrintGift!

Haii..
Selamat Pagi..
Monday bluesss ke tu... Takmo la camtu.. Pagi isnin kena semangat tau.. Macam kita harini.. Semangat je rasa.. Sebab harini kita nak share tentang satu barang yang menarik. So, nak bercerita mengenainya kenalah ambik mood yang baik dulu..


Sebelum intro panjang lebar, harini saya nak bercerita mengenai Personalized Mug sebenarnya.. Apa yang bestnya dengan personalized Mug ni? Tentu ada yang menariknya kan?
Selalu kita tengok mug ni orang suka guna kan? Bila seseorang tu guna, kadang tu dia mesti guna mug yang sama walaupun ada 10 mug yang lain. Perasan tak? Actually kita sendiri pun macam tu.

Kenapa mug tu menjadi pilihan hati? Mesti ada sesuatu yang tersiratnya disitu kan?
Kadang-kadang Mug tu pemberian orang yang tersayang. Tentunya kita rasa dihargai sangat bila dihadiahkan macam tu. kan? Lagi best kalau boleh letak nama sendiri. Memang hakmilik kekal la kan..




Dan yang bestnya, mug ni akan sentiasa digunapakai. Tak kira la untuk kegunaan minum panas ke.. minum sejuk ke, pasti ianya menjadi pilihan. Untuk kali ni, kita dah tempah 1 personalized mug sendiri tau. Dekat mana nak tempah tu? Haaa, meh sini nak cerita. Pastikan baca sampai habis tau. :)




Mug yang cantik ni kita tempah di weprintgift.com tau. Kali ni bubuh gambar dengan anak bujang ni pula. Betul ke tempah secara online je ni?
Iyee, tempah secara online je tau. Tak perlu la nak bersusah payah cari kedai nak tempah tu. Senang sangatkan zaman sekarang ni. Nak tempah apa-apa tu boleh secara online je. Mudah sangat! Buat je pilihan

Kenapa weprintgift.com menjadi pilihan kita?


WePrintGift menawarkan sehingga 3,000 produk untuk anda pilih, dengan produk berkualiti tinggi, alat reka bentuk mesra pengguna dan kaedah percetakan yang tahan lama, jaminan wang 100% dan bantuan perkhidmatan pelanggan yang cepat, anda boleh yakin dengan pengalaman membeli-belah yang menyenangkan .

Adakah anda sedang mencari hadiah yang sangat menarik untuk diberikan kepada mereka yang bersayang? Atau ingin dihadiahkan kepada rakan anda? Weprintgift adalah paling tepat sekali!

Mug Peribadi
Mug adalah perkara biasa di rumah atau di tempat kerja, ia juga merupakan pilihan yang popular untuk barangan peribadi dan hadiah! Kerana ianya akan sentiasa digunapakai oleh mereka.

WePrintGift 
menggunakan teknologi percetakan pemindahan haba, untuk mencetak foto, nama atau mesej mengikut reka bentuk yang anda fikirkan. Anda boleh memilih untuk menggunakan alat reka bentuk kami yang mudah digunakan di laman web WePrintGift atau mereka bentuk sendiri dalam Adobe Photo atau ilustrator, memuat naik dan mencetak!

Pengenalan mengenai Mug WePrintGift :

Diperbuat daripada Seramik
Berukuran 3.25 "Diameter, 3.75" Ketinggian
Mesin basuh pinggan mangkuk dan microwave
Terdapat dalam 11oz
Gred AA Gred dengan Kualiti Premium
Penuh dicetak dengan monogram, logo atau mana-mana imej di permukaan.
Boleh didapati dalam jenis Glossy & Matte
Tidak Memerlukan Pesanan Minimum (MOQ)


Semua orang harus mempunyai cawan peribadi! Termasuk kita juga! :)

Pada masa kini, pembuatan dan peribadikan adat adalah trend, semua orang ingin memiliki sesuatu yang unik dan bermakna kepada mereka.

Item peribadi adalah yang terbaik apabila ia adalah perkara umum yang anda gunakan setiap hari dan kerap, cawan peribadi tidak menghairankan adalah salah satu pilihan yang paling popular untuk item peribadi atau idea hadiah! Anda boleh membuat cawan peribadi sama ada dengan foto, nama atau mesej dan maklumkannya! Jika anda belum mempunyai satu, anda harus memiliki nya!

Panduan langkah demi langkah untuk membuat pesanan dalam WePrintGift :


Langkah 1 - Pilih produk anda

Langkah 2 - Buat reka bentuk anda sendiri

Langkah 3 - Tempatkan pesanan


Mudahkan? 

Untuk maklumat lanjut mengenai weprintgift.com, sila layari :



Jangan lupa, abadikan saat indah anda dalam satu cetakan yang penuh bermakna :)

5 comments