Bila 8Share Bagi BONUS?

Wednesday 11 October 2017

Bila 8Share Bagi BONUS?


Assalamualaikum.. Selamat Pagi.. Hari ni ambik mood awal sikit mengupdate blog. Anak bujang tu baru lena balik, so kasi can la mama dia nak update blog kan..
Harini nak share la sikit best ke tidak 8share ni.. Bagi yang dah lama mohon 8share ni, mesti tahu best ke tidak.. Apa yang menariknya..



Haaa, bercerita pasal apa yang menariknya tu, seronoknya 8share ni sebab boleh menjana pendapatan tau. Bermodalkan masa dan usaha la sikit. Kalau malas nak share, memang 1sen pun tak masuk la.. Pastu, kalau ada kawan yang share iklan dorang tu, support la sikit. Klik la sekejap. Sian kawan tu share. Dia pun nak cari income tepi sikit kan..

Setakat ni dah beberapa kali juga la saya cashout bila dah cukup masa. Kadang tu tak menyempat nak kumpul, pantang nampak cashout, mulalah tergedik-gedik nak tekannya. hehe..Ni nak usaha kumpul lagi. Alhamdulillah la, walaupun tak banyak mana, dapat la buat beli barang anak sesikit. Meh la tengok berapa banyak dah kita cashout. Nak kasi semangat sikit pada kengkawan yang belum berdaftar lagi tu. hihi


Kalau ikut kiraan yang tercatat disitu, sejak tahun 2013 saya cashout, saya dah merasa la RM574.00 .  Banyak tak? Banyak laaa juga bagi saya yang tak bekerja ni kan.. hehe..
Walaupun bukan dapat sekaligus banyak tu, tapi sikit-sikit pun berguna juga la time kecemasan macam tu.


Merujuk kepada gambar diatas ni ialah Other Reward. Other reward ni macam, kadang-kadang 8share ada buat mission apa-apa tau. Korang luangkanlah masa sekejap untuk isi. Mudah je. Saya kalau tak terlepas pandang, in shaa Allah saya isi.. Haaaaa, dan yang bestnya, siapa perasan BONUS saya untuk Mission3 pada 30.ogos tu?? Haaaa, yang tu sebenarnya saya pun tak sangka tau. RM60! Aikk.. 8share ni salah bagi ke apa kan.. Tapi masa cashout takde pula kata tu fraud ke apa.. Mungkin "rezeki" bulan tu atas 'kesulitan' yang saya alami masa bulan tu..


Okay, merujuk pada gambar yang diatas ni pula, untuk penebusan point tau. Jarang la saya nak tebus point. Sebab? Point tak banyak. hahaha..
Kalau kebetulan point terkumpul banyak, pastu ada item yang best, memang tebus terus. Setakat ni pernah tebus tshirt dengan bekas ikea yang ada beberapa belas bekas tu. Haaaa, item camtu bagi saya menarik la juga. Sebab kalau guna bekas tu nampak la, ni la hasil ketuk-ketuk jari di tipon. kekeke..

Korang rasa menarik tak? Nak tak daftar? Meh la daftar. Tekan je link ni.. >> 8Share
Jangan segan-segan ye.. Duit takkan datang bergolek cari awak tanpa sebab.. hehehe

6 comments

  1. waaa lajunye. sy baru sekali cash out :)

    ReplyDelete
  2. Nak share ilmu online income Affiliate marketing https://ezduitfree.blogspot.com/

    dan travel cara murah https://yanztravellog.blogspot.com jom sama2 support blogger

    ReplyDelete