Selasa, 10 Oktober 2017

Bahan RAHSIA Femilac!

Bahan RAHSIA Femilac! 


Bila orang tanya, kadang tak tahu apa nak jawab kan? Apa rasa Femilac tu.. apa yang terkandung dalam Femilac tu sampai mak mak menyusu kena beli. Kena rasa, kena cuba tu??


Haaaaaaaa.. ni nak pecahkan rahsia ni. Mak mak jangan terkejut pulak tau. Dalam 1 tablet kecik tu ada macam macam kandungan yang berkhasiat.
.
RAHSIA bahan yang TERKANDUNG dalam Femilac .
.
.
Habatussauda , Kurma , Madu , Susu Kambing ,



.
tapi yang specialnya , bila kunyah memang takda rasa yang pelik-pelik , rasa memang sedapp giler !! tau-tau je SUSU badan dah melimpahh , phewww ... TERBAIKK !!




.
Haaaaaa, tak ke terkejut dibuatnya tu.. Semua makanan sunnah tu. Jom la mak mak try. Takmo beli yang botol, boleh beli yang trial pack dulu. 😉


.
Boleh whatsapp/Telegram mama zara ni ye. Jangan la segan segan. Golongan mak mak ni paham sangat bila alami masalah penyusuan ni. 
.
www.wasap.my/601124181178/Femilac
.
.
#femilac 
#milkbooster #tipstambahsusubadan #rahsiatambahsusubadan #breastfeeding #TeamKakNitaOhsem

3 ulasan:

  1. Femilac memg wajib ada dlm handbeg bila g mana2..tambah dan pekatkan susu badan

    BalasPadam