Monday, 18 April 2016

Kisah Anak : Zahra Setahun 7Bulan

Assalamualaikum...

18 April muncul lagi.. Hehe.. Kali ni muncul zahra dah masuk setahun 7 bulan. Cepat betul rasanya masa berjalan ni kan. Kadang rasa macam tak percaya je zahra dah setahun 7bulan. Lagi bape bulan je nak masuk 2tahun dah.. 



Kadang geram ngan zahra ni tau. Suka buat orang mara. kadang memang lepaskan mara juga kat dia. Urut dada dia ni kalau dah buat hal. Sekarang ni cakap baik-baik ngan dia. Kurangkan mara dia. Pikir dengan rasional. Dia kecik lagi. Tak guna mara pun kan. Pernah la mara dia, saja nak tengok respon dia. Dia macam berontak. huhu..



Jadi sekarang kena la layan dia elok elok.. Budak kan.. Nak mara sangat pun tak boleh.. Hai laaa zahra.. Kadang rindu ngan dia bila sunyi umah..

Peel sekarang bila bangun tido still sama. Suka nangis!.. adoiiiilaa.. Ntah bila la nak berubah ni zahra.. Kalau dia nangis tu kira dia bagi alarm la tu..

Zahraaa.. zahraa..

7 comments:

  1. hhaha zahraa oh zahra
    ke awk tantrum nk dpt adik ni?
    smacam je peelnye, ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..
      akk.. doakan ye.. tgh usaha gak ni nak bagi zahra kawan..
      hihi

      Delete
  2. salam kak comel zahra ni , lebih kurang umur anak buah yana je

    ReplyDelete
  3. Usia ni buatkan mak bapa rindu-rinduan sangat...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum wbt mimie..hye,lama pnat xmuncul cini..zahra pun dh bsr kn..jap je masa berlalu..comelnya dia..

    ReplyDelete

Sponsor

Comments