Thursday, 18 February 2016

Kisah Zahra : Setahun 5Bulan

Assalamualaikum.. Hai pembaca setia.. :)

Ya Allah..
Macam mana la boleh terlupa yang harini 18hb..
Harini zara genap la setahun 5bulan.

So ni entry khas buat zahra khadijah ye..


Kejap betul masa ni berjalan kan.. Tak sangka dah setahun lebih.. Sikit hari lagi masuk 2tahun..
Hai la anak.. Cepatnya kamu membesar..

Sekarang ni boleh tahan karenah dia.. Kuat merajuk.. ddy cakap ikut mama.. Ehhhhhhhhhhhhh.. bila pula kita ni kuat merajuk. Sorrrriiii sikit ye.. Tak kuasa nak buang masa merajuk-merajuk ni.. Standard la anak perempuan kuat merajuk kan.. Nama pun perempuan.. ngehngehngeh..


Sekarang ni pantang kalau tengok iklan Qu Puteh. Mesti nak tunjuk pipi.. Hai laaa zara.. Bukan kemain lagi!.. Kecik-kecik pun dah pandai ikut iklan tv ye..
Besar pengaruh Dato' Seri Vida ni.. Hehehe.. Agak-agak boleh jadi model cilik Dato' Seri dak?? hehehehe

Sekarang ni boleh tahan nak layan karenah dia.. Kalau menangis nak sesuatu tu, adoiiiiyaiii, pening.. Tak bagi apa yang dia nak, mula la menangis, pastu merajuk. Pujuk pun tak jalan. Kadang dah bagi apa yang dia nak tu pun still nangis juga..

Sekarang ni ok la dah paham sikit apa yang orang suruh.. Kalau suruh dia ambikkan pampers.. dah tahu nak pergi ambik pampers tu kat mana..

Erm.. dari segi pemakanan pula, jenuh nak makan dak kecik ni.. kalau dah makan ayam, nak ayam je.. kalau bagi ikan..ikan je.. nasi tak mau..

Haaa, dari segi sebutan, walaupun tak pandai lagi, tapi ok la ada kemajuan sikit kan..
pandai sebut pissss (fish) okay la zara.. janji dengar kan.. hehe..
tapi payah nauuu nak sebut mama.. kalau nak sesuatu main tunjuk-tunjuk je.. 

Erm.. apa lagi eh??

Alaa.. tak tahu nak karang apa lagi.. hehe.. Nanti la kita update lagi tentang perkembangan zara ye.. Seronok rasanya bila dok layan dia ni.. Budak banyak akai.. hehehe

2 comments:

  1. Budak tgh nak mmbsr memg byk akalnya kan

    ReplyDelete
  2. semakin busy la mama zara melayan zara yg sedang membesar dgn baik ni.
    b a good girl ekk...

    ReplyDelete

Sponsor

Comments