Thursday, 11 February 2016

Jahitan : Bantal

Assalammualaikum.. Hai readers..

Alaaaaa.. Jait bantal pun nak kecoh kan?? Haha.. Teruja sekejap. Hihi.. :D
Sebenarnya dah lama nak tukar bantal ni.

Bantal lama yang gambar bawah ni. Bantal ni dah lama sangat. Dari sebelum tunang lagi dah wujud dah. Bererti dah 3 tahun juga la usia dia..



Dah lama nak tukar bajunya. Tapi kan takde mesin. Nak jahit dengan apa kan. Ni dah ada mesin ni excited la nak buatnya. Alaaaa, tak sampai setengah jam rasanya kut. Sementara nak solat maghrib tadi dok buat.



Dalamnya bean putih tu. Bukan kekabu. Zara pun bagi kerjasama tadi. So, tekan mesin jap, dah siap. Happynya rasa. Hope lepas ni segala perancangan akan terlaksana.

Amen..

Cadangannya nak buat shawl. Tapi tak tahu la terlaksana ke tak nanti. Moga diberi kekuatan.

2 comments:

  1. Lama xdtg snggah sini.hee wahh bahgianyaa tgk,kemain suka menjht kak mimie..nnti buat shawl,blh hadiahkan sua 1.hehehe

    ReplyDelete
  2. Lama xdtg snggah sini.hee wahh bahgianyaa tgk,kemain suka menjht kak mimie..nnti buat shawl,blh hadiahkan sua 1.hehehe

    ReplyDelete

Sponsor

Comments