Thursday, 14 January 2016

Nak Diet?

Assalamualaikum..

Nak Diet? Sekalipun nak diet, kita kena juga makan ye. Bukan biarkan perut lapar. Yang paling penting, jangan tinggalkan sarapan pagi ye. Sebab waktu tidur kita tu, lama kita berpuasa. So, sarapan pagi adalah sangat penting untuk memberi tenaga. 



Setakat ni belum ada istilah diet dalam hidup kita ni.. sebab memanjang lapar. Hihihisk..
zahra masih B-Feeding kan!..

Tapi kalau korang nak cuba buat macam ni pun okay.. mesti sedapkan!..

Tengok pun dah terliur.. hehe








Nyum.. nyummm sangat kan? 



sumber : Facebook

6 comments:

  1. Mmm....sedapnye..breastfeed mmg cepat lapar..

    ReplyDelete
  2. hari-hari nak diet tapi selalunya hangat-hangat tahi ayam je

    ReplyDelete
  3. selalu kalau set dlm fikiran nak diet mesti esoknye asyik lapar je....huuhu...tapi overnight oat memang sedap gile...letak pulak dlama peti..perghh

    ReplyDelete
  4. Teringin nak buat tp takut tk mkn hahaha.

    ReplyDelete
  5. Kan2....mmg xde istilah diet...mkn je ikut suka..cuma jg pemakanan..

    ReplyDelete

Sponsor

Comments