Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Yang Sangat Efektif

Wednesday 3 December 2014

Assalamualaikum.. hai semua..

Setelah beberapa hari dan beberapa kali menggunakan bugslock gelang penghalau nyamuk ini, saya rasakan ianya sesuatu yang sangat sangat berkesan kepada pengguna. Saya telah menggunakannya kepada anak saya, Zahra Khadijah sebagai langkah untuk mencegah gigitan nyamuk di tubuhnya.

Kali pertama saya menggunakan buglock gelang penghalau nyamuk ini ketika pulang ke rumah keluarga mertua. Sememangnya disana terdapat nyamuk yang banyak walaupun ketika itu pada waktu siang. Adik saya yang kebetulan berada berdekatan dengan anak saya telah di gigit nyamuk. Dengan pantas saya memasang bugslock gelang pengahalau nyamuk ini untuk melihat kebersanannya.


                                                            
Alhamdulillah, setelah saya memasang bugslock gelang penghalau nyamuk ini dipergelangan kakinya, nyamuk tidak berani mendekatinya. Bagaimana saya tahu kebersanannya? Adik saya yang berada disebelah Zahra memberitahu dia tidak lagi digigt nyamuk. Dari situ saya yakin dengan kebersanannya.

Setelah pulang ke kaurters tempat tinggal saya, sememangnya disini juga tempat tumpuan nyamuk yang banyak. Ini kerana, saya tinggal dikawasan kem tentera yang terletak agak jauh ke dalam dan kawasan tempat tinggal saya ini juga boleh dikatakan seperti berada di dalam hutan.

Sebagai langkah berjaga-jaga, saya juga memasang bugslock penghalau nyamuk ini di buaian tempat tidur anak saya. Ternyata ianya berkesan. Saya dapat lihat Zahra dapat tidur dengan sangat sangat selesa hingga beberapa jam tanpa sebarang gangguan nyamuk. Dan pada waktu malam ketika keluarga saya berada di rumah saya, saya juga telah menggunakannya. Ternyata keluarga saya juga selesa tanpa sebarang gigitan nyamuk.



Sememangnya saya sangat sangat mengharap sesuatu yang dapat membantu untuk mengatasi masalah nyamuk yang sekian banyak ini. Lagi-lagi saya mempunyai anak yang masih kecil yang perlu dilindungi. Keselamatannya juga perlu dijaga. Jika diruang tamu, saya juga menggunakan bugslock penghalau nyamuk ini juga.


Sebagai contoh, saya meletakkannya di kaki bangku atau di kaki meja. Saya dapat juga merasanya keberkesanannya apabila berada di sekitar tempat bugslock di letakkan. Tiada lagi gigitan nyamuk yang menggangu kami sekeluarga ketika beristirehat. Bau wangian bugslock ini juga dapat memberi ketenangan kepada kami sekeluarga.



Saya bersyukur dalam mencari sesuatu inisiatif untuk membantu masalah gigitan nyamuk ini, bugslock datang dengan pantas untuk membantu.. Saya berharap, penggunaan bugslock ini sepanjang masa dapat membantu masalah gigitan nyamuk kepada keluarga saya.

Bugslock gelang penghalau nyamuk sememangnya produk anti nyamuk yang sangat berkesan. Ternyata setelah menggunakannya, ianya salah satu cara mengusir nyamuk dari mendekati kita dengan cara yang paling selamat selain dari penggunaan semburan yang merbahaya kepada anak kecil saya. Dengan adanya Bugslock gelang penghalau nyamuk ini, saya sekeluarga dapat mengelakkan diri dari terkena gigitan nyamuk yang merbahaya.




Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk yang ORIGINAL dari Korea
boleh dibeli secara online di :- 





Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com ini dianjurkan oleh blogger Mia Liana dan ditaja sepenuhnya oleh Malaysia Bugslock - Syarikat X Cube Enterprise. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.

14 comments

  1. Kene survey nie..
    Betol itu mimie memandangkan sekarang musim hujan sah2 nyamuk pun bermaharajalela..
    Tambah2 kita ada anak kecik..
    Memang sangat2 berguna ini..tq share

    ReplyDelete
  2. Maklumat yang menarik. Di sini ada juga maklumat mengenai tips lain untuk mencegah gigitan nyamuk untuk dikongsi bersama. http://www.healthmassa.com/7-tips-efektif-tapi-pelik-untuk-mencegah-gigitan-nyamuk/

    ReplyDelete
  3. Assalam sya,
    tu laaaaaaaaaaa
    dah lama nak beli
    tapi takuit tak berkesan
    thanx for this entry
    baru ada bran nak beli he3

    ReplyDelete
  4. Salam mimie. Salam perkenalan. First time nuha dengar pasal gelang ni. Berapa harganya ni dear?

    Btw jemput ke blog nuha. Ada entry baru tentang teknik memperbanyakkan susu badan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm.. Salam kenalan juga. Yang ni sy terima menang gA sis mialiana. Xpasti hrganya..

      Delete
  5. memang terbaik bugslock gelang ni...

    ReplyDelete
  6. best pakai gelang nih,
    http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2014/12/bugslock-gelang-penghalau-nyamuk.html

    ReplyDelete
  7. terbaik...
    semoga berjaya :)
    Jemput join GA saya untuk menang hadiah wang tunai sehingga RM200..
    http://providenetwork.com/giveaway-mudah-di-providenetwork-com_tonton-video-menang-wang-tunai/

    ReplyDelete
  8. menariknya.
    smga berjaya mimie..
    nk krna cari juga la..

    ReplyDelete
  9. Salam... Terima kasih sudi berikan komitmen untuk review Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk

    Senarai peserta ada di http://www.mialiana.com/2014/11/giveaway-bugslock-review-bugslock.html

    - Mia Liana -

    ReplyDelete