Tuesday, 18 November 2014

Happy 2monthdays

Assalamualaikum.. Selamat tengahari..

18.09.2014 - 18.11.2014

Alhamdulillah.. Harini zahra genap 2bulan @ 62hari. Allah.. Cepat masa berlalukan. 

Setelah 2bulan zahra tak jumpa daddynya, ahad baru ni daddynya balik. Kekok zahra. Mungkin dah biasa pandang atok dan pakciknya, melalak juga dia. Daddy fail bila pujuk.


Perubahan perangai zahra sekarang :

Kuat melalak. X kira la nak tido atau nak susu. Lambat sikit, Allah.. Jenuh nak pujuk. Dah pandai merajuk. Sabar je la.. 

Pandai gelak gelak. Cuma tak pandai nak kekek2 kuar suara sangat. Allah.. Seronok tengok anak membesar depan mata.

24hb ni zahra timbang. Tak sabar nak tahu beratnya dah berapa. Mama very excited nak tahu bab berat. Walaupun x debab macam anak orang lain, syukur anak sihat..


16 comments:

  1. Yg pnting sihat kan mimie alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. alala.. tomeinyer.. BF anak sepenuhnyer yer..

    ReplyDelete
  3. comelnyaa Zahra. Kejap je dah 2 bulan kan. Sabar menanti permata hati ni hehehe

    ReplyDelete
  4. alo alo alo, ini rupanya anak buah aunty... assalamualaikum zahra...comelnya dia... ehem ehem...masuk minang boleh? #ehhh...ha ha ha... larikkk....

    ReplyDelete
  5. Org kata baby berubah bln, mcm2 la perangai dia...biasala budak nk membesar :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah... Moga sntiasa dlm pemeliharaan Allah..

    ReplyDelete
  7. Ya Allah comelnyee.
    Happy 2monthdays zahra :)

    ReplyDelete
  8. amboih.. baby dah pandai melalak ye bila lambat sikit tak bole.. hihihi

    ReplyDelete
  9. hihi..
    nak alih bulan mesti lain lain peel anak kan. :)

    ReplyDelete
  10. Hahhaa..sian papa dia. Zara tak biasa la tu dgn papa dia. So sweet sangat! Hihi. Ni first time ana tgk baby Zara. Sori lama tak bw sini. Kan kan.

    ReplyDelete
  11. zahra dah pandai gelak.. mesti comel..=D

    ReplyDelete

Sponsor

Comments