Wednesday, 22 October 2014

WW : Matawang Asing

Assalamualaikum..

 yang hijau en.suami bagi masa bertugas kat Lubnan dulu.. (2012)

yang ni mak mertua bagi lepas balik dari umrah haritu (2014)

17 comments:

  1. yang lubnan 1000? bape rm kite ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xsilap en.suami kata dlm Rm2 je.. Sbb tu dia blh bg duit tu. Hihi

      Delete
  2. Kumpul duit overseas juga ea kak? Fiqa pn suka kumpul hehehe

    ReplyDelete
  3. Wah, dah boleh buat koleksi nie. Heheh

    ReplyDelete
  4. Wah...cik akak akak ada ringgit malaysia je dik..hoho..

    ReplyDelete
  5. Lya da dollar Brunei je hihi dgn rupiah hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Msti antara kita ada koleksi matawang asing ni kn..

      Delete
  6. main ribu2 mcm duit rupiah pulak.. hehehe

    ReplyDelete
  7. Wah...In suka buat koleksi duit asing tak kira wang kertas ataupun syiling ^^, seronok ! Hee

    ReplyDelete
  8. ayu ade byk jugak dulu..
    adik bagi
    tapi tah mane tah sejak pindah rumah dulu
    kebnykknye ayu kumpul syiling

    ReplyDelete
  9. mama suka kumpul duit negara lain sbb dia sllu outstation kan..hihih

    ReplyDelete
  10. Saya pun ada kumpul jugak duit negara luar ni. Saja suka-suka..

    ReplyDelete

Sponsor

Comments