Sponsor

Monday, 4 March 2013

SEGMEN : SAYA NAK 'UP'KAN FOLLOWER SAMPAI TAK LALU MAKAN

assalamualaikum..

selamat tengahari semua.. lunch dah? slow-slow meng-update blog. meng-update segmen. walaupun saya ada segmen sendiri, tetap nak support kawan-kawan lain punya segmen.. :)

baru la adilkan..betul tak? ^_^

korang nak join juga?
sila laa tangkap banner yang tak reti duk diam tu tau.. :p

follower : #628

nak tag adik sendiri : zulaikha

tarikh akhir : 12 Mac 2013

12 comments:

  1. Rajin akak bersegmen..selamat bersegmen kak. ^___^

    ReplyDelete
  2. singgah & follow..

    thx sudi join!
    senarai peserta dah update!
    http://loveprettydinda.blogspot.com/2013/02/senarai-peserta-segmen-saya-nak-upkan.html

    ReplyDelete
  3. rajin akak bersegmen., hehe gud luck akak., ^^

    ReplyDelete
  4. samapai tak lalu makan kih kih kih

    ReplyDelete
  5. isabel diaz :
    -mekasih.. ^_*

    zaza nizam :
    -tengkiu kak.. :)

    nurul aini :
    -hehehe..rajin sangat ni..haha

    noor :
    -welcome.. :)
    ok..nanti saya terjah mereka ye.. ;)

    lissa lalissa :
    -terlebih rajin ni dik..hehe

    ahmad zamani :
    -xpe, saya masih lalu nak makan lagi..haha

    ReplyDelete
  6. hihi...datang sini juga dear :)

    ReplyDelete
  7. Dari segmen sama.
    Bals Kunjungan.
    Thanks sudi singgah blog saya .
    Done follow sini >.<

    http://ceritahatikuu.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-nak-upkan-follower-sampai.html

    ReplyDelete
  8. good luck mimi.. =)

    done singgahbalas.. =)

    ReplyDelete
  9. tahniah.!!!

    http://loveprettydinda.blogspot.com/2013/03/keputusan-pemenang-cabutan-blog-bertuah.html

    ReplyDelete

Comments