Ermm . .

Wednesday 13 June 2012

assalamualaikum..


morning..pagi ni x bz sangat dah..boleh la nak berblog kejap..
erm..nak tanya korang sikit la kan..tapi jangan la ada yang tersentap pula..korang yang suka kaler-kaler rmbut tu, korang rasa korang dah nampak CANTIK & CUN sangat ke?


erm..tadi la adalah ternampak sorang girl ni..dulu kalau tengok orang nya lawa... sekarang?..Allah je yang boleh menilai..erm..ada la terdengar-dengar kan, napa suka kaler-kaler macam tu?.. ''jawapan dia?.. xpelah..biar lah saya je yang tahu..takut pula ada yang tersentap bila baca..


eh, napa korang buat 1kaler je eh? napa x buat kaler 1 m'sia..konfirm orang pun bangga ngan korang..tapi kan, rasanya kalau berambut hitam lagi cantik..berseri je..


fine..ni nak bagitahu sikit..bukan nak ajar korang eh..sebab korang kan lebih pandai dari saya..belajar pun sampai Master sume..korang xde perasaan rasa bersalah dalam diri ke bila kaler-kaler rambut ni? saya yang berambut hitam ni pun x sanggup tau nak kaler sikit walaupun guna inai...TAK SANGGUP okeh.. bukan kata nak kaler..nak potong rambut yang dah panjang ni pun kena fikir empat ploh kali..sayang kan..


tapi korang tahu tak..Hukum kaler rambut ni kan HARAM..apa saja amalan yang kita buat tak d terima Allah..tu yang saya tahu la..lain-lain jumpa la incik gOogle eh..


erm..ntah la..ikut hati macam nak bebel panjang..tapi kang ada pula yang sentap..
saya xde la nak maksudkan sesapa..cuma terperasan dengan dunia sekarang ni..


okay la..rasanya stop dulu la..nanti ada story baru, baru sambung berblog ye.. ;-)



Post a Comment